Code :: Blocks allegro
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-29 08:26
braders Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Code :: Blocks allegro » 2012-06-28 14:16:56 witam gdzie należysz wkleić obrazek jeśli mam tak napisaną ścieżkę obrazek1 = load_bmp( "negacjaWł.bmp", default_palette ); cały kod jest taki #include <allegro.h> int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 16 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 128, 128, 128 ) ); BITMAP * obrazek1 = NULL; obrazek1 = load_bmp( "negacjaWł.bmp", default_palette ); if( !obrazek1 ) { set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 ); allegro_message( "nie mogę załadować obrazka Ludek !" ); allegro_exit(); return 0; } blit( obrazek1, screen, 0, 0, 100, 100, obrazek1->w, obrazek1->h ); readkey(); destroy_bitmap( obrazek1 ); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
stale wyskakuję nie mogę załadować obrazka Ludek |
|
OSA_PL |
» 2012-06-28 14:21:01 Tam gdzie masz pliczek *.exe |
|
Gabes |
» 2012-06-28 14:31:56 Nazwa obrazka bez polskich znaków. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-06-28 15:13:16 Przy takiej ścieżce obrazek wklejasz: 1) Jeżeli uruchamiasz program przez Code::Blocks, to możesz obrazek umieścić w folderze z projektem, bądź: 2) W tym samym folderze co plik *.exe |
|
braders Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-29 08:26:34 ok działa była polska litera i dlatego mi nie działało |
|
« 1 » |