Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++][SFML 1.6] Menedżer zasobów

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-01 19:29
Autor Wiadomość
Schulze13
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++][SFML 1.6] Menedżer zasobów
» 2012-07-01 16:33:19
Witam,
Aktualnie piszę menedżer zasobów mający za zadanie przechowywać wszystkie bitmapy i dźwięki w jednym miejscu. Chciałbym skonsultować się w jego sprawie. Najważniejsze - metodę wysyłającą miejsce zasobu. Jeszcze który STL będzie najodpowiedniejszy
Aktualnie mam coś takiego. Jeszcze dojdą akcesory.
C/C++
#pragma once
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Audio.hpp>
#include <vector>
#include <map>
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class grfZas
{
public:
private:
    sf::Image obraz;
    char id[ 16 ];
};
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class gfxZas
{
public:
private:
    sf::Image partikl;
    char id[ 16 ];
};
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class mfxZas
{
public:
private:
    sf::Music muzyka;
    char id[ 16 ];
};
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class sfxZas
{
public:
private:
    sf::Music dzwiek;
    char id[ 16 ];
};
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
class menZas
{
public:
    menZas( void )
    {
       
    }
    ~menZas( void )
    {
       
    }
private:
    std::vector < grfZas > grfVec;
    std::vector < gfxZas > gfxVec;
    std::vector < mfxZas > mfxVec;
    std::vector < sfxZas > sfxVec;
};
P-59424
DejaVu
» 2012-07-01 17:49:28
To nie będzie działać :)

C/C++
std::map < std::string, sf::Image *> m_obrazki;
i problem z bani :)
P-59426
Schulze13
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-01 19:29:53
Więcej pytań nie mam :]. Zamykam
P-59435
« 1 »
  Strona 1 z 1