[C++][SFML 1.6] Menedżer zasobów
Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-01 19:29
Schulze13 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++][SFML 1.6] Menedżer zasobów » 2012-07-01 16:33:19 Witam, Aktualnie piszę menedżer zasobów mający za zadanie przechowywać wszystkie bitmapy i dźwięki w jednym miejscu. Chciałbym skonsultować się w jego sprawie. Najważniejsze - metodę wysyłającą miejsce zasobu. Jeszcze który STL będzie najodpowiedniejszy Aktualnie mam coś takiego. Jeszcze dojdą akcesory. #pragma once #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Audio.hpp> #include <vector> #include <map>
class grfZas { public: private: sf::Image obraz; char id[ 16 ]; };
class gfxZas { public: private: sf::Image partikl; char id[ 16 ]; };
class mfxZas { public: private: sf::Music muzyka; char id[ 16 ]; };
class sfxZas { public: private: sf::Music dzwiek; char id[ 16 ]; };
class menZas { public: menZas( void ) { } ~menZas( void ) { } private: std::vector < grfZas > grfVec; std::vector < gfxZas > gfxVec; std::vector < mfxZas > mfxVec; std::vector < sfxZas > sfxVec; }; |
|
DejaVu |
» 2012-07-01 17:49:28 To nie będzie działać :)
std::map < std::string, sf::Image *> m_obrazki;
i problem z bani :) |
|
Schulze13 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-07-01 19:29:53 Więcej pytań nie mam :]. Zamykam |
|
« 1 » |