Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Wyświetlanie tekstu i liczby

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-07 16:06
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] Wyświetlanie tekstu i liczby
» 2012-07-07 15:24:50
Czy w bibliotece sfml mozna jakoś wyświetlić teks i liczby w jednej linii  np. tak: "punkty = 1000;". Tekst to wiem ze napewno z liczbami gorzej. Chodzi mi o zrobienie wyświetlania zdobytych punktów w postaci jak przedstawiłem wyżej....Jakiej funkcji użyć? Może kawałeczek kodu ktoś podrzuci? Dziękuję!
P-59663
xevuel
» 2012-07-07 15:46:45
» standard Csprintf

C/C++
char buf[ 500 ];
int liczba = 1500;
sprintf( buf, "Zmienna \"liczba\" przechowuje wartość: %d", liczba );

//wyświetlenie zmiennej "buf" na ekran za pomocą SFML'owskiej funkcji
P-59665
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-07 15:55:55
No bardzo ładnie to działa ale mnie chodziło o bardziej takie coś:
C/C++
Hello.SetText( " Punkty = ", liczba );
P-59667
xevuel
» 2012-07-07 15:59:52
No to co za problem to przerobić? Proszę, gotowiec:

C/C++
char buf[ 500 ];
liczba = 1300;
sprintf( buf, " Punkty = %d", liczba );
Hello.SetText( buf );

Innych sposobów nie ma. Tzn. są, ale są one dużo dłuższe, a wcale nie lepsze. Być może SFML ma własną funkcję à la sprintf, ale to już musisz sprawdzić w dokumentacji.
P-59668
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-07 16:06:01
Sprawdzałem w dokumentacji ale nic takiego nie znalazłem albo przeoczyłem, sprawdzę jeszcze raz. Ten kodzik który mi podałeś działa znakomicie. Jak na początek to w sam raz. Wielkie Dzięki i Miłego dnia!
P-59669
« 1 »
  Strona 1 z 1