Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6] Puste okno

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-14 11:32
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6] Puste okno
» 2012-07-14 11:14:04
poniżej zamieszczam program, który kompiluje się bez problemu lecz nie wyświetla grafiki. Pokazuje sie tylko puste, przeźroczyste okno przez które widać konsolę. Czy ktoś mógłby sprawdzić co jest nie tak?

C/C++
// C++ SFML MADE EASY TUTORIAL 7 - LOADING & DISPLAYING IMAGES
// CODINGMADEEASY [SFML 1.6]

#include<SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
int main()
{
    sf::RenderWindow Screen( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "SFML Made Easy" );
   
    sf::Image Image;
    sf::Sprite Sprite;
   
    if( !Image.LoadFromFile( "Image.png" ) )
         std::cout << "Could not load the image file" << std::endl;
   
    Sprite.SetImage( Image );
   
    while( Screen.IsOpened() )
    {
        sf::Event Event;
        while( Screen.GetEvent( Event ) )
        {
            if( Event.Type == sf::Event::Closed || Event.Key.Code == sf::Key::Escape )
                 Screen.Close();
           
        }
    }
   
    Screen.Clear();
    Screen.Draw( Sprite );
    Screen.Display();
   
    return 0;
}
P-59973
m4tx
» 2012-07-14 11:26:48
Rysujesz grafikę po wyłączeniu aplikacji.
P-59974
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-14 11:32:41
Dzięki działa! Miłego dnia!
P-59975
« 1 »
  Strona 1 z 1