Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] Instalacja w Code::Blocks

Ostatnio zmodyfikowano 2012-07-16 19:27
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-16 18:25:35
czyli include i wszystkie pliki .h oprócz box2d

Komunikat :
You must used a host application to "run" a library.

Chyba coś źle czy chodziło o coś takiego dla tego staticlib?:
C/C++
/*
* Copyright (c) 2006-2009 Erin Catto http://www.box2d.org
*
* This software is provided 'as-is', without any express or implied
* warranty.  In no event will the authors be held liable for any damages
* arising from the use of this software.
* Permission is granted to anyone to use this software for any purpose,
* including commercial applications, and to alter it and redistribute it
* freely, subject to the following restrictions:
* 1. The origin of this software must not be misrepresented; you must not
* claim that you wrote the original software. If you use this software
* in a product, an acknowledgment in the product documentation would be
* appreciated but is not required.
* 2. Altered source versions must be plainly marked as such, and must not be
* misrepresented as being the original software.
* 3. This notice may not be removed or altered from any source distribution.
*/

#ifndef BOX2D_H
#define BOX2D_H

/**
\mainpage Box2D API Documentation

\section intro_sec Getting Started

For documentation please see http://box2d.org/documentation.html

For discussion please visit http://box2d.org/forum
*/

// These include files constitute the main Box2D API

#include <Box2D/Common/b2Settings.h>
#include <Box2D/Common/b2Draw.h>
#include <Box2D/Common/b2Timer.h>

#include <Box2D/Collision/Shapes/b2CircleShape.h>
#include <Box2D/Collision/Shapes/b2EdgeShape.h>
#include <Box2D/Collision/Shapes/b2ChainShape.h>
#include <Box2D/Collision/Shapes/b2PolygonShape.h>

#include <Box2D/Collision/b2BroadPhase.h>
#include <Box2D/Collision/b2Distance.h>
#include <Box2D/Collision/b2DynamicTree.h>
#include <Box2D/Collision/b2TimeOfImpact.h>

#include <Box2D/Dynamics/b2Body.h>
#include <Box2D/Dynamics/b2Fixture.h>
#include <Box2D/Dynamics/b2WorldCallbacks.h>
#include <Box2D/Dynamics/b2TimeStep.h>
#include <Box2D/Dynamics/b2World.h>

#include <Box2D/Dynamics/Contacts/b2Contact.h>

#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2DistanceJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2FrictionJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2GearJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2WheelJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2MouseJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2PrismaticJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2PulleyJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2RevoluteJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2RopeJoint.h>
#include <Box2D/Dynamics/Joints/b2WeldJoint.h>

#endif


/*
int SampleAddInt(int i1, int i2)
{
    return i1 + i2;
}

// A function doing nothing ;)
void SampleFunction1()
{
    // insert code here
}

// A function always returning zero
int SampleFunction2()
{
    // insert code here

    return 0;
}*/
P-60212
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-16 18:53:09
Teraz nie mam "no such file" tylko "undefinded reference" czyli brak biblioteki czyli źle zrobiłem!?!
P-60216
xevuel
» 2012-07-16 18:55:22
Masz dwie opcje skompilowania Box2D:

  • tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować
  • dodajesz wszystkie pliki Box2D do projektu z grą, i kompilujesz normalnie.

Voila!

//edit:
Aha, jest jeszcze trzecia - DLL.
P-60218
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-16 18:58:59
DLL nigdzie nie ma dla box2d
 więc pozostaje sposób 2
P-60219
xevuel
» 2012-07-16 19:01:17
Ja mówię o kompilacji Box2D, i dlatego wszystkie te opcje są możliwe do zrealizowania w stosunkowo krótkim czasie. Aczkolwiek, faktycznie, drugie rozwiązanie jest najszybsze, ale moim zdaniem wprowadza niepotrzebny zamęt, no ale ok.
P-60220
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-16 19:03:43
a ma ktoś może kod źródłowy teko sposobu 1 bo mój kod jest wyżej ten zły
P-60221
xevuel
» 2012-07-16 19:08:13
tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować
Masz wyjaśnione krok po kroku co zrobić. Mam coś wyjaśnić, coś jest niejasne? :)
P-60222
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-07-16 19:10:15
Może nie zrozumiałem ale gdzie te pliki dodać? czy include czy jakoś inaczej?

tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować
dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D?
P-60223
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona