Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[allegro] rozciąganie bitmapy

Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-04 17:17
Autor Wiadomość
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[allegro] rozciąganie bitmapy
» 2009-04-03 19:51:53
ogólnie chodzi mi o skalowanie bitmapy ale tak aby
się wydłużała a nie skalowała proporcjonalnie.
jeśli można to jakiś przykład poproszę..
P-5237
DejaVu
» 2009-04-03 21:19:15
Czytałeś w manualu stretch_blit()?
P-5242
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-04 11:58:39
C/C++
BITMAP * bmp;
...
/* Stretch bmp to fill the screen. */
stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h,
0, 0, SCREEN_W, SCREEN_H );
dwa ostatnie argumenty to jak sądzę docelowy rozmiar?
P-5261
DejaVu
» 2009-04-04 11:59:48
Wydaje mi się, że tak. A co wynika z przetestowania tej funkcji? :)
P-5262
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-04 12:19:49
C/C++
#include <allegro.h>
BITMAP * bmp = NULL;
int main()
{
    allegro_init();
    install_keyboard();
    set_color_depth( 32 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 );
    clear_to_color( screen, makecol( 128, 128, 128 ) );
    bmp = load_bmp( "cos.bmp", default_palette );
    stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h, 20, 30, 700, 400 );
    readkey();
    allegro_exit();
    return 0;
}
END_OF_MAIN();
C/C++
stretch_blit(

bitmapa,
bitmapa_docelowa,

nie,
ruszac,

rozmiar,
bitmapy,

x,
y,

docelowy,
rozmiar

);

tak to mniej więcej wygląda
P-5265
DejaVu
» 2009-04-04 12:32:42
C/C++
stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h, 20, 30, 700, 400 );
Powyższa linijka nie rozciąga Ci tekstury? :/
P-5268
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-04-04 17:17:01
rozciąga i nie ma żadnych problemów
temat zamykam
P-5280
« 1 »
  Strona 1 z 1