pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[allegro] rozciąganie bitmapy » 2009-04-03 19:51:53 ogólnie chodzi mi o skalowanie bitmapy ale tak aby się wydłużała a nie skalowała proporcjonalnie. jeśli można to jakiś przykład poproszę.. |
|
DejaVu |
» 2009-04-03 21:19:15 |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-04 11:58:39 BITMAP * bmp; ...
stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h, 0, 0, SCREEN_W, SCREEN_H ); dwa ostatnie argumenty to jak sądzę docelowy rozmiar? |
|
DejaVu |
» 2009-04-04 11:59:48 Wydaje mi się, że tak. A co wynika z przetestowania tej funkcji? :) |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-04 12:19:49 #include <allegro.h> BITMAP * bmp = NULL; int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 32 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 128, 128, 128 ) ); bmp = load_bmp( "cos.bmp", default_palette ); stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h, 20, 30, 700, 400 ); readkey(); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
stretch_blit(
bitmapa, bitmapa_docelowa,
nie, ruszac,
rozmiar, bitmapy,
x, y,
docelowy, rozmiar
); tak to mniej więcej wygląda |
|
DejaVu |
» 2009-04-04 12:32:42 stretch_blit( bmp, screen, 0, 0, bmp->w, bmp->h, 20, 30, 700, 400 );
Powyższa linijka nie rozciąga Ci tekstury? :/ |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-04 17:17:01 rozciąga i nie ma żadnych problemów temat zamykam |
|
« 1 » |