Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wyjaśnienie niektórych damych pliku .ase

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-06 11:29
Autor Wiadomość
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Wyjaśnienie niektórych damych pliku .ase
» 2012-08-05 23:37:29
1.Jeśli chodzi o face, to coś mi się tu nie zgadza, która dana za co odp. (muszę mieć pewność)?
Tu kilka opisów face'ów:

*MESH_FACE_LIST {
*MESH_FACE    0:    A:    0 B:    2 C:    3 AB:    1 BC:    1 CA:    0 *MESH_SMOOTHING 2 *MESH_MTLID 1
*MESH_FACE    1:    A:    3 B:    1 C:    0 AB:    1 BC:    1 CA:    0 *MESH_SMOOTHING 2 *MESH_MTLID 1
}
To są ścianki podzielone na trójkąty, tak?
Pierwsza liczba to id, druga, trzecia i czwarta to jedna ściana i trzy kolejne to też ścianki?
2.TimeValue(czas wykonywanai klatki) jest podawany w ms?
3.Co oznaczają te dane:

*PROP_MOTIONBLUR 0
*PROP_CASTSHADOW 1
*PROP_RECVSHADOW 1
*WIREFRAME_COLOR 0.5255 0.2314 0.0314
?
P-61824
m4tx
» 2012-08-06 07:21:53
Nie znam dokłanie formatu ASE, ale domysliłem się tego:

*PROP_MOTIONBLUR 0
 - motion blur == rozmycie w ruchu; nie wiem dokładnie jak się to odnosi do pojedynczych obiektów, w każdym razie tutaj jest to wyłączone
*PROP_CASTSHADOW 1
 - obiekt rzuca cień
*PROP_RECVSHADOW 1
 - cień może być rzucany na ten obiekt
*WIREFRAME_COLOR 0.5255 0.2314 0.0314
 - kolor siatki obiektu, RGB: 134, 59, 8
P-61829
xevuel
» 2012-08-06 08:37:45
P-61833
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-06 11:29:47
No i wszystko jasne :)
P-61838
« 1 »
  Strona 1 z 1