[SFML] Pobieranie pozycji x i y grafiki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-19 22:07
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Pobieranie pozycji x i y grafiki » 2012-08-18 14:03:47 Mam texture dajmy na to 100x100, chciałbym zrobić z tego sprite od x 40 do y 60. jest jakaś funkcja od tego w SFML ? |
|
starter |
» 2012-08-18 14:06:45 podaj w temacie że chodzi o SFML będzie łatwiej; jest jeśli przeczytałeś kurs Kurs SFML 1.6, C++powinieneś to wiedzieć. :-) |
|
Dragonit |
» 2012-08-18 14:14:38 |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-19 14:34:46 Nie chodzi mi o gotową klasę animacji tylko o samą funkcję wycinającą grafikę.
|
|
starter |
» 2012-08-19 14:36:43 chodzi ci o zmianę rozmiarów Sprite'a? |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-19 14:39:11 ksry czytałes kurs? Bo nie sadze. Metoda SetSubRect() z klasy sf::Sprite. Mozesz uzyc ja tak: sprite.SetSubRect( sf::IntRect( 0, 0, 50, 50 ) ); Pierwsze dwa argumenty konstruktora sf::IntRect to pozycja od ktorej ma zaczac wycinac obrazek (x,y) a następne dwa to rozmiary (w,h). Edit: chciałbym zrobić z tego sprite od x 40 do y 60 |
WTF? Jak chcesz połączyć długość z wysokością? ( ) Edit x2: Co najwyzej moze byc: od x40,y40 do x60,y60 Edit x3: Cos pomieszalem. Dwa ostatnie argumenty to pozycja do której ma być wycinany. |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-19 14:42:45 |
|
starter |
» 2012-08-19 14:44:39 przeczytaj kurs to się dowiesz :-P |
|
« 1 » 2 3 |