[SFML 2.0] Czy warto?
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[SFML 2.0] Czy warto?

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Czy warto?
» 2012-08-18 15:58:43
Witam,

dotychczas używałem SFMLa w wersji 1.6, jednakże od dłuższego czasu jest tworzona dużo funkcjonalniejsza wersja 2.0 (co zapewne wiecie :P). I teraz się Was pytam - czy warto się na nią przesiąść? Czy pisaliście w niej? Jakie są Wam znane bugi z niej? Póki co napisałem mały kawałek kodu, więc szybko dałoby radę go przenieść... dlatego pytam ;)

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-62847
» 2012-08-18 16:03:47
2.0 jest cały czas RC, a aktualną wersją jest 1.6
P-62849
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-18 16:06:12
To wiem, dlatego pytam, czy da się w miarę pisać, by stabilnie działało ;) Rzekomo @mati1qazxsw2 miał jakiś dziwny bug...
P-62851
» 2012-08-18 16:17:19
Niestety nie udało mi się wszystkich bibliotek skompilować samodzielnie więc nie testowałem jej :) Niestety nadal SFML opiera się o jakieś biblioteki 'krzak', które skutecznie utrudniają ich kompilację pod Visual C++...
P-62853
» 2012-08-18 16:37:47
na pewno performence jest lepszy [o wiele] i to glowny powod dla ktorego chcialem przenosic kod mojej gry pod 2.0 ale po prostu za duzo bylo do zmian
+ jest znacznie wiecej porzadku wiec imho warto, ja pod VC nie mialem problemow z odpaleniem tego
P-62855
» 2012-08-18 17:09:21
@up: no ale ja nie piszę o odpaleniu tylko o samodzielnej kompilacji biblioteki ze źródeł - o ile kompilacja jej nie sprawia problemów o tyle biblioteki z których korzysta to inna bajka :P
P-62856
» 2012-08-18 17:30:21
Kumam kwestia po co ci to bylo :p

P-62860
» 2012-08-18 17:34:37
1. Można szybko sprawdzić jak jest napisany jakiś kod podczas debugowania.
2. Kompilujesz kod zgodnie ze swoimi ustawieniami projektu.
3. Możesz wkompilować SFML-a do swojej aplikacji (więc DLL-ki nie są potrzebne).
4. Można ustawić sobie poziom optymalizacji.
5. Nie ma problemów z działaniem bibliotek skompilowanych tą samą wersją kompilatora.
6. Jak natrafisz na bug w bibliotece SFML to możesz go szybko poprawić.
P-62861
« 1 » 2
 Strona 1 z 2Następna strona