[SFML] Czy shift jest wciśnięty?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-27 15:48
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Czy shift jest wciśnięty? » 2012-08-26 21:50:59 Tak jak w temacie: jak sprawdzić w SFML czy shift jest wciśnięty? sprawdzałem na oficjalnej stronie i w kursie SFML, ale nigdzie nie było przykładu a za żadne skarby nie mogę dojść do tego jak to powinno wyglądać w kodzie. Wiem, że jest Event.Key.Shift , ale próbowałem na wszystkie sposoby i zawsze wywala, że źle użyłem funkcji. |
|
DejaVu |
» 2012-08-26 23:32:56 |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-26 23:43:37 sory nie pomyślałem. To dlatego, że w kursie było o Event.Key.Shift be .Type ==, więc myślałem, że jest inna funkcja sprawdzająca oba shifty. |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-27 11:46:05 if(( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::LShift ) ||( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::RShift ) ) shift_is_on = true; else shift_is_on = false; Co jest nie tak z tym kodem? Nie działa. |
|
Mrovqa |
» 2012-08-27 12:13:19 Czy na pewno popatrzyłeś do odpowiedniej dokumentacji? @DejaVu dał linka do dokumentacji SFML 2.0, kiedy ty możesz mieć wersję 1.6 (ta jest opisana w kursie). |
|
akwes |
» 2012-08-27 12:40:05 |
|
starter Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-27 15:48:27 mam rozwiązanie! if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::LShift ) shift_is_on = true;
if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::RShift ) shift_is_on = true;
if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyReleased && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::LShift ) shift_is_on = false;
if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyReleased && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::RShift ) shift_is_on = false; Sory za zawracanie głowy. |
|
« 1 » |