[SFML] undefined reference to `sf::Clock::Clock()'
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-27 02:29
akwes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] undefined reference to `sf::Clock::Clock()' » 2012-08-27 02:29:05 // widzę, że ostro coś forum sypie errorami i wcięło mi całego posta ;> Nie sądziłem, że kiedyś napiszę takiego posta... Chciałem sobie skompilować kod pod linuksem i windowsem. $ g++ -c main.cpp $ g++ main.o -lsfml-system $ ./a.out
Działa. Pod Windowsem w Visual Studio, też działa. Ale, że chciałem ominąć konieczność dystrybucji redistów, chciałem to skompilować przez MinGW. Include i liby skopiowane do odpowiednich katalogów w mingw. > g++ -c main.cpp > g++ main.o -lsfml-system main.o:main.cpp:(.text+0x1c): undefined reference to `sf::Clock::Clock()' main.o:main.cpp:(.text+0x28): undefined reference to `sf::Clock::GetElapsedTime( ) const' main.o:main.cpp:(.text+0x5c): undefined reference to `sf::Sleep(float)' main.o:main.cpp:(.text+0x66): undefined reference to `sf::Clock::GetElapsedTime( ) const' collect2.exe: error: ld returned 1 exit status
Czyli libsfml-system znajduje, bo inaczej wypluło by, że nie może znaleźć. W C::B po skonfigurowaniu (dodanie ścieżki do include oraz do lib) Również to samo. // Zanim skończyłem pisać tego posta, znalazłem rozwiązanie :) // publikuje bo może ktoś będzie miał podobny problem. Jak korzystamy z VisualStudio, to ściągamy SFML dla VisualStudio. Jak korzystamy z MinGW/C::B to ściągamy wersję dla MinGW :) |
|
« 1 » |