Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, Sfml, Linux] Przesłanie Skompilowanego Programu Na Inny Komputer Bez Kodu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-31 07:37
Autor Wiadomość
lama
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, Sfml, Linux] Przesłanie Skompilowanego Programu Na Inny Komputer Bez Kodu
» 2012-08-30 19:28:20
Witam.
Od roku programuję w C++, pół roku temu zabrałem się za Allegro, a teraz piszę SFML małą gierkę 2D.
Problem w tym, że od niedawna kompiluję na Linuxie.
Chciałbym przesłać program do znajomego, który (program  ;)) u mnie jest skompilowany i mogę go odpalić bez problemu,
ale nie chciałbym, by ta osoba sama musiała to robić, to znaczy po prostu uruchamia przez konsolę "./gierka" (lub włącza 2-krotnym kliknięciem), i... gra ;)


Proszę o odpowiedź, i przepraszam, bo jestem początkującym Linuksiarzem


PS. U mnie kompilacja wygląda tak: "g++ main.cpp -o main -lsfml-system -lsfml-graphics -lsfml-window".


Dystrybucja Linuxa to Fedora.
P-64055
yoogi
» 2012-08-30 19:32:22
chmod +x gierka
P-64059
Mrovqa
» 2012-08-30 19:32:57
Trochę niezbyt zrozumiale napisałeś. Chodzi Ci o wieloplatformowość? By kolega nie musiał sam kompilować gry? Jaki OS ma kolega? Jak windowsa to musisz skompilować grę pod windowsa ;) (możesz zrobić to pod linuxem; potrzeba cross-compilera).
P-64061
yoogi
» 2012-08-30 19:34:56
@up za pomocą specjalnej flagi pod GCC można pod linuxem stworzyć pliki PE (*.exe)
P-64062
lama
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-30 19:37:06
Kolega ma Ubuntu, a co do Windowsa to dla mnie nie problem skompilować na Windowsie odpowiednią wersję, ale w Windowsie powstaje tylko plik .exe, a kod nie jest potrzebny, natomiast na Linuxie nie wiem jak rozwiązać ten problem :(
P-64064
yoogi
» 2012-08-30 19:38:39
Na linuxie masz plik ELF albo OUT
P-64065
lama
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-30 19:41:53