[SFML] Minimalizacja okna zawiesza Linuksa
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-11 17:08
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Minimalizacja okna zawiesza Linuksa » 2012-09-10 21:00:59 Cześć Ostatnio wziąłem się za SFML. Przerobiłem kurs i postanowiłem napisać samodzielnie prosta gierkę, oto kod: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/System.hpp> class postac { int x; }; int main() { sf::RenderWindow app( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( app.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( app.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) app.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) app.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle ) app.Close(); } app.Clear( sf::Color( 0, 0, 0 ) ); app.Display(); } return 0; }
To jest dopiero początek gry, jednak już napotkałem na problem: kiedy minimalizuje okno wtedy program zawiesza mi system(linux), karta graficzna GeForce(więc nie powinno byc problemów jak z ATI). Zapewne jest to głupi błąd, jednak bardzo proszę o pomoc. |
|
akwes |
» 2012-09-10 22:15:32 Spróbuj zamienić kolejność inkludowania bibliotek. Dziwny błąd to może to coś zmieni? |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-11 16:33:05 Dodałem app.SetFramerateWindow(24) I chodzi lepiej (już nie zacina) |
|
RazzorFlame |
» 2012-09-11 16:45:28 Emm ty wiesz ze nie musisz include'ować pliku System.hpp? przeciesz Graphics.hpp korzysta z Window.hpp (musi z jakiej klasy dziedziczyć okno) zaś Window.hpp korzysta z System.hpp. Więc jest to tak: <SFML/Graphics.hpp> -> <SFML/Window.hpp> -> <SFML/System.hpp> |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-11 17:08:59 A czy do timerów z sfml nie potrzeba system.hpp? (Będę ich chciał w przyszłośći uzyć) |
|
« 1 » |