Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Minimalizacja okna zawiesza Linuksa

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-11 17:08
Autor Wiadomość
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Minimalizacja okna zawiesza Linuksa
» 2012-09-10 21:00:59
Cześć
Ostatnio wziąłem się za SFML. Przerobiłem kurs i postanowiłem napisać samodzielnie prosta gierkę, oto kod:
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/System.hpp>
class postac
{
    int x;
};
int main()
{
    sf::RenderWindow app( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
    while( app.IsOpened() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( app.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 app.Close();
           
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape )
                 app.Close();
           
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle )
                 app.Close();
           
        }
        app.Clear( sf::Color( 0, 0, 0 ) );
        app.Display();
    }
    return 0;
}
To jest dopiero początek gry, jednak już napotkałem na problem: kiedy minimalizuje okno wtedy program zawiesza mi system(linux), karta graficzna GeForce(więc nie powinno byc problemów jak z ATI). Zapewne jest to głupi błąd, jednak bardzo proszę o pomoc.
P-64768
akwes
» 2012-09-10 22:15:32
Spróbuj zamienić kolejność inkludowania bibliotek. Dziwny błąd to może to coś zmieni?
P-64773
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 16:33:05
Dodałem app.SetFramerateWindow(24)
I chodzi lepiej (już nie zacina)
P-64797
RazzorFlame
» 2012-09-11 16:45:28
Emm ty wiesz ze nie musisz include'ować pliku System.hpp? przeciesz Graphics.hpp korzysta z Window.hpp (musi z jakiej klasy dziedziczyć okno) zaś Window.hpp korzysta z System.hpp. Więc jest to tak:
<SFML/Graphics.hpp> -> <SFML/Window.hpp> -> <SFML/System.hpp>
P-64799
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-11 17:08:59
A czy do timerów z sfml nie potrzeba system.hpp? (Będę ich chciał w przyszłośći uzyć)
P-64802
« 1 »
  Strona 1 z 1