[SFML] płynność ruchu w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-15 18:18
DejaVu |
» 2012-09-15 15:12:38 Proponuję najpierw nauczyć się pisać dobrze gry singleplayer. Skoro takich problemów jak ten samodzielnie nie rozwiązujesz to znaczy, że myśląc o multiplayer porywasz się z motyką na słońce.
/edit: Choć widzę, że to nie autor tematu pisał o trybie multiplayer. |
|
m4tx |
» 2012-09-15 15:15:51 Pisząc multiplier (czy jakoś tak) masz na myśli prędkość? |
Tak. // Multiplier == Mnożnik :) |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-15 17:49:28 Dobra, teraz działa, dzięki Mam jeszcze jedno pytanko: Czym różni się sf::Sprite::SetRotation d sf::Sprite::Rotate? |
|
m4tx |
» 2012-09-15 18:14:17 Po nazwie wnioskuję, że SetRotation ustawia obrót, a Rotate obraca. Masz kwadrat. Obracasz go o 22.5 stopnia. Potem znowu chcesz obrócić o 22.5 stopnia: SetRotation można wykorzystać np. do zerowania obrotu, albo do ustawiania obrotu wyliczonego wcześniej. Rotate może być dobre jeśli masz kąt obrotu, a nie masz poprzedniej wartości obrócenia obiektu (wiem, że można to pobrać, ale... po co? :) ). |
|
anonim Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-15 18:17:47 Wielkie dzięki... Zamykam!!! |
|
m4tx |
» 2012-09-15 18:18:59 Jeszcze jedno: na przyszłość - 1 temat == 1 problem. |
|
1 « 2 » |