Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] płynność ruchu w grze

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-15 18:18
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2012-09-15 15:12:38
Proponuję najpierw nauczyć się pisać dobrze gry singleplayer. Skoro takich problemów jak ten samodzielnie nie rozwiązujesz to znaczy, że myśląc o multiplayer porywasz się z motyką na słońce.

/edit:
Choć widzę, że to nie autor tematu pisał o trybie multiplayer.
P-64966
m4tx
» 2012-09-15 15:15:51
Pisząc multiplier (czy jakoś tak) masz na myśli prędkość?
Tak.

// Multiplier == Mnożnik :)
P-64967
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-15 17:49:28
Dobra, teraz działa, dzięki
Mam jeszcze jedno pytanko:
Czym różni się sf::Sprite::SetRotation  d sf::Sprite::Rotate?
P-64972
m4tx
» 2012-09-15 18:14:17
Po nazwie wnioskuję, że SetRotation ustawia obrót, a Rotate obraca.

Masz kwadrat. Obracasz go o 22.5 stopnia. Potem znowu chcesz obrócić o 22.5 stopnia:
  • wywołanie SetRotation z argumentem 22.5 spowoduje, że ustawisz obrót na 22.5 stopnia (tak jak było wcześniej), czyli obiektu nie obrócisz
  • wywołanie Rotate spowoduje obrócenie obiektu o kolejne 22.5 stopnia, czyli mamy już 45 stopni
SetRotation można wykorzystać np. do zerowania obrotu, albo do ustawiania obrotu wyliczonego wcześniej. Rotate może być dobre jeśli masz kąt obrotu, a nie masz poprzedniej wartości obrócenia obiektu (wiem, że można to pobrać, ale... po co? :) ).
P-64979
anonim
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-15 18:17:47
Wielkie dzięki... Zamykam!!!
P-64980
m4tx
» 2012-09-15 18:18:59
Jeszcze jedno: na przyszłość - 1 temat == 1 problem.
P-64982
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2