Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Muzyka SDL.mixer

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-19 18:51
Autor Wiadomość
Caranti
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Muzyka SDL.mixer
» 2012-09-18 20:07:00
Mam problem odnośnie odtwarzania muzyki , a mianowicie w głównym menu odtwarza muzykie natomiast gdy wejde do podmenu
muszę wywoływać funkcje z muzykie ponownie , a mam zamiar aby muzyka grała w tle do momentu wybrania postaci "gra typu mortal kombat "


Tutaj trochę wyimaginowany kawałem kodu

C/C++
//wszystkie include

//funckje

void muzyka()
{
    ....
}

void postac()
{
    // muzyka()  - czy jest inny sposob ??
    ....
}

void arena()
{
    // muzyka()  - czy jest inny sposob ??
    ....
}

int maint( int argc, char * argv[] )

{
   
    muzyka()
   
    while( !guit )
    {
        // ŁADOWANIE Spireart-ów
        while( SDL_PollEvent( & evnt ) )
        {
            if( evnt.type == SDL_MOUSEMOTION )
            {
                ....
            }
           
        }
    }
    //czyszczenie spireartow i muzyki
}

Poniżej zamieszczam filmik z gra dla większego zrozumienia
"założenie muzyka słyszana w menu podmenu bez ponowenego wywolywania fukcji muzyka()

http://www.speedyshare.com/tCAgv/bandicam-2012-09-18-19-14-10-608.avi


Z góry dzięki a jeśli coś jest niezrozumiałe to tylko i wyłącznie przez mój bełkot cieżko mi opisać problem
P-65166
DejaVu
» 2012-09-19 02:00:38
Nie przypominam sobie, aby w od początku tego roku ktokolwiek napisał temat dot. biblioteki SDL - chyba tego już prawie nikt nie używa :)

/edit:
Reasumując - musisz poczytać dokumentację lub kod źródłowy jeżeli dokumentacja jest uboga.
P-65185
Mrovqa
» 2012-09-19 18:51:05
Jak byłem na oficjalnym zakończeniu MKI (w nowym pawilonie D17 AGH w Krakowie - o ile dobrze pamiętam :P), to trafiliśmy do sali, gdzie studenci (dwóch ich było...) pisali coś właśnie w SDLu - ale to studia, więc wiesz ;)
P-65206
« 1 »
  Strona 1 z 1