[SFML] Mała pomoc z kolizjami :)
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-19 22:59
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Mała pomoc z kolizjami :) » 2012-09-19 20:01:12 Witam serdecznie. Mam kłopot z kolizjami w SFML. Otóż na podstawie kursu z tej strony, nauczyłem się podstaw w SFML. Do zrobienia gry platformowej brakuje mi tylko jednej rzeczy: Kolizji. Zastanawiałem się jak to zrobić(jak napisać) bo wiem że to będzie jakoś tak:
bool dotkniecie;
if (ludek dotknie Rect) dotkniecie = true;
if (dotkniecie == true) stop spadanie;
Jeśli ktoś może pomóc (w jakikolwiek sposób) to piszcie.
PS. Chciałbym też jakiś tut SFML'a (taki mega :D) |
|
DejaVu |
» 2012-09-19 20:03:10 Napisz funkcję wykrywającą kolizję między dwoma prostokątami, a później ją wykorzystuj do wykrywania kolizji. |
|
Kaczooor Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-19 20:47:14 Ok, ok tylko nie wiem jak to napisać GetSprite czy PixelPerfect. |
|
yoogi |
» 2012-09-19 22:08:36 Obiekt RECT i metoda interacts |
|
akwes |
» 2012-09-19 22:59:34 Na wiki SFMLa jest gotowiec do kolizji... Warto poszukać :) |
|
« 1 » |