Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] sf::CircleShape - jak używać?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-27 19:11
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] sf::CircleShape - jak używać?
» 2012-09-27 18:05:41
Na stronie kurs jest do 1.6 ale to nie problem zmieniać na 2.0 nazwy metod... Ale jest inny problem prawdopodobnie wynika z niedostatecznej znajomości programowania obiektowego:
C/C++
for( VObiektyT::const_iterator i = vObiekty.begin(); i != vObiekty.end(); ++i )
     oknoAplikacji.Draw( sf::Shape::Circle( i->x, i->y, 10, sf::Color::Red ) );

to wersja dla 1.6 w wersji 2.0 trzeba użyć sf::CircleShape który przyjmuje 2 argumenty(float, unsinged int)

więc u mnie wygląda to tak:
C/C++
for( VObiektyT::const_iterator i = vObiekty.begin(); i != vObiekty.end(); ++i )
     oknoAplikacji.draw( sf::CircleShape( 34.5f, 34 ) );

a to mija się z celem ...

Więc pytanie brzmi czy (lub) i jak to przerobić na 2.0
P-65630
DejaVu
» 2012-09-27 19:11:07
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1CircleShape.php

Z dokumentacji wynika, że pierwszym argumentem jest promień, a drugim 'grubość' linii. Do ustawienia pozycji służy natomiast metoda setPosition(...).
P-65632
« 1 »
  Strona 1 z 1