Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Pomoc z IDE (visual / CB)

Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-28 21:12
Autor Wiadomość
rgv475
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Pomoc z IDE (visual / CB)
» 2012-09-28 20:36:42
Witam wszystkich forumowiczów, tak jestem nowy, a programowania w c++ uczę się, hm od wczoraj ;).
Mam windowsa XP pro. 32bit i korzystam z kursu http://xion.org.pl/productions/texts/coding/megatutorial/
1. Potrzebuję darmowego środowiska do nauki i celów komercyjnych. ( Chcę wybrać jedno i na nim pozostać )
Wybór to raczej code::blocks lub Visual c++ 20xx EE.
2. Oczywiście instalowałem oba środowiska (MinGW) lecz zawsze mam jakieś problemy z kompilowaniem...
Chciałbym prosić o linki do środowisk ( code::blocks lub Visual c++ 20xx EE ), ze względu, iż jestem początkujący najlepiej aby miały wbudowany kompilator i wszystkie potrzebne biblioteki (ogólnie wszystko co potrzeba - ściągam i działam :) ).
A jeżeli jest możliwość nabycia środowiska z wszystkim bez instalacji ( przydałoby mi się [szkoła itp.]) to też bym prosił o takie tzn. wersje portable.:)
Na razie to by było tyle. Jeżeli już pobiorę zalecane przez Was (bardziej doświadczonych koderów) i będą problemy występować to się zgłoszę ;)
Dzięki, pozdrawiam!
P-65670
SeaMonster131
» 2012-09-28 20:41:38
Ja piszę w Code::Blocks 10.05 i według mnie nadaje się bardzo dobrze, a przy tym jest łatwy w obsłudze. Visual C++ uważam bardziej za kombajn, co na razie niezbyt mi się przydaje - ale to kwestia gustu.
Co do C::B to musisz pobrać wersję z kompilatorem (http://www.codeblocks.org/downloads/26, w przypadku Windowsa ściągasz "codeblocks-10.05mingw-setup.exe").
Zresztą masz wszystko opisane w tutejszym kursie: » Kurs C++ » Poziom 1Wybieramy środowisko pracy lekcja
P-65671
m4tx
» 2012-09-28 20:42:06
Wybór to raczej code::blocks lub Visual c++ 20xx EE.