[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:22
| Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika | [SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka » 2012-10-04 17:39:17 Zainstalowałem SFML 1.6 na Code Blocks, wszystko skonfigurowałem i nie ma żadnych błędów kompilacji, ale zamiast programu otwiera się sama konsolka. Używam waszego kursu:Kurs SFML 1.6, C++ | 
|  | 
| ridic14 | » 2012-10-04 17:41:44 Ja miałem ten sam problem jedyne co pomogło to przerzucenie się na SFML 2.0 | 
|  | 
| Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-10-04 17:44:48 Ta na 2 ten problem nie występuję. No ale poradników do 2.0 nie ma, w szczególności w języku polskim.  | 
|  | 
| starter | » 2012-10-04 17:44:56 Napisz dokładnie przy czym występuje ten błąd. Podaj kod, ewentualne błędy/ostrzeżenia kompilacji. | 
|  | 
| Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-10-04 17:46:26 Kod: #include <SFML/Window.hpp>#include <windows.h>
 
 int main()
 {
 sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - [LINK]" );
 while( oknoAplikacji.IsOpened() )
 {
 oknoAplikacji.Display();
 Sleep( 3434 );
 }
 return 0;
 }
Dodałem Sleep bo myślałem że program się wykonuje ale go nie widać no ale nic to nie dało. Nie ma żadnych błędów, po prostu okienko z programem nie wyskakuje.   | 
|  | 
| starter | » 2012-10-04 17:49:08 spróbuj ten kod: #include <SFML/Window.hpp>
 int main()
 {
 sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
 while( oknoAplikacji.IsOpened() )
 {
 sf::Event zdarzenie;
 while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
 {
 if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
 oknoAplikacji.Close();
 
 if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape )
 oknoAplikacji.Close();
 
 if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle )
 oknoAplikacji.Close();
 
 }
 oknoAplikacji.Display();
 }
 return 0;
 }
 
 | 
|  | 
| Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-10-04 17:51:29 To samo, już próbowałem różnych programów i każdy powoduje uruchomienie konsolki. Jak kolega w 2 poście napisał w 2.0 ten problem nie występuję.  | 
|  | 
| ridic14 | » 2012-10-04 17:52:48 SFML 1.6 i 2.0 nie jest aż tak odmienne jeśli ktoś korzysta z poradnika na tej stronie z pomocą dokumentacji to spokojnie da się w 2.0 programować ... no i wujek google zawsze pomaga nie? | 
|  | 
| « 1 »  2 |