Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:22
Autor Wiadomość
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka
» 2012-10-04 17:39:17
Zainstalowałem SFML 1.6 na Code Blocks, wszystko skonfigurowałem i nie ma żadnych błędów kompilacji, ale zamiast programu otwiera się sama konsolka. Używam waszego kursu:
» KursyKurs SFML 1.6, C++ kurs
P-66051
ridic14
» 2012-10-04 17:41:44
Ja miałem ten sam problem jedyne co pomogło to przerzucenie się na SFML 2.0
P-66052
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-04 17:44:48
Ta na 2 ten problem nie występuję. No ale poradników do 2.0 nie ma, w szczególności w języku polskim.
P-66053
starter
» 2012-10-04 17:44:56
Napisz dokładnie przy czym występuje ten błąd. Podaj kod, ewentualne błędy/ostrzeżenia kompilacji.
P-66054
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-04 17:46:26
Kod:
C/C++
#include <SFML/Window.hpp>
#include <windows.h>

int main()
{
    sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - [LINK]" );
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        oknoAplikacji.Display();
        Sleep( 3434 );
    }
    return 0;
}
Dodałem Sleep bo myślałem że program się wykonuje ale go nie widać no ale nic to nie dało. Nie ma żadnych błędów, po prostu okienko z programem nie wyskakuje. 
P-66055
starter
» 2012-10-04 17:49:08
spróbuj ten kod:
C/C++
#include <SFML/Window.hpp>

int main()
{
    sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.Close();
           
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape )
                 oknoAplikacji.Close();
           
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle )
                 oknoAplikacji.Close();
           
        }
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}
P-66056
Kmicic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-04 17:51:29
To samo, już próbowałem różnych programów i każdy powoduje uruchomienie konsolki. Jak kolega w 2 poście napisał w 2.0 ten problem nie występuję.
P-66057
ridic14
» 2012-10-04 17:52:48
SFML 1.6 i 2.0 nie jest aż tak odmienne jeśli ktoś korzysta z poradnika na tej stronie z pomocą dokumentacji to spokojnie da się w 2.0 programować ... no i wujek google zawsze pomaga nie?
P-66058
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona