[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:22
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6, C++] Konsola zamiast okienka » 2012-10-04 17:39:17 Zainstalowałem SFML 1.6 na Code Blocks, wszystko skonfigurowałem i nie ma żadnych błędów kompilacji, ale zamiast programu otwiera się sama konsolka. Używam waszego kursu: Kurs SFML 1.6, C++ |
|
ridic14 |
» 2012-10-04 17:41:44 Ja miałem ten sam problem jedyne co pomogło to przerzucenie się na SFML 2.0 |
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-04 17:44:48 Ta na 2 ten problem nie występuję. No ale poradników do 2.0 nie ma, w szczególności w języku polskim. |
|
starter |
» 2012-10-04 17:44:56 Napisz dokładnie przy czym występuje ten błąd. Podaj kod, ewentualne błędy/ostrzeżenia kompilacji. |
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-04 17:46:26 Kod: #include <SFML/Window.hpp> #include <windows.h>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - [LINK]" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { oknoAplikacji.Display(); Sleep( 3434 ); } return 0; } Dodałem Sleep bo myślałem że program się wykonuje ale go nie widać no ale nic to nie dało. Nie ma żadnych błędów, po prostu okienko z programem nie wyskakuje. |
|
starter |
» 2012-10-04 17:49:08 spróbuj ten kod: #include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) oknoAplikacji.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle ) oknoAplikacji.Close(); } oknoAplikacji.Display(); } return 0; }
|
|
Kmicic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-04 17:51:29 To samo, już próbowałem różnych programów i każdy powoduje uruchomienie konsolki. Jak kolega w 2 poście napisał w 2.0 ten problem nie występuję. |
|
ridic14 |
» 2012-10-04 17:52:48 SFML 1.6 i 2.0 nie jest aż tak odmienne jeśli ktoś korzysta z poradnika na tej stronie z pomocą dokumentacji to spokojnie da się w 2.0 programować ... no i wujek google zawsze pomaga nie? |
|
« 1 » 2 |