[SFML] Text Box i pisanie w nim
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-07 10:26
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 19:47:27 chgnm.DeleteChar(); ?
co to za metoda i jaki typ zmiennej? bo w sfml 2.0 nie ma tego ani w Text ani String
::MessageBeep( MB_ICONINFORMATION ); << jaka biblioteka do tego potrzebna? |
|
Admixior |
» 2012-10-06 20:22:10 chgnm to jest moja własna klasa która po prostu usuwa ostatni znak Delete(...) { if( txt.size() ) txt.erase( txt.end() - 1 ); }
MessageBeep jest w WinUser.h (include Windows.h) |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 20:22:45 wyprzedził mnie:) |
|
Admixior |
» 2012-10-06 20:30:11 Jeśli chodzi o sf::Unicode::Text w SFML 1.6 to się nie da. Musisz trzymać obok zmienną string i robić sf::String::SetText(...) za każdym razem. Możesz też po prostu robić: std::string lub std::wstring text;
i później wywoływać sf::String::SetText() bez problemu podając text z std. Nie musi to być sf::Unicode::Text |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-07 10:26:21 Ten twój kod obsługi backspace'a i enter'a jakiś toporny jest ja to zrobiłem krócej: if( event.type == event.TextEntered ) { if( event.text.unicode == 8 ) { inActive = tekst.getString(); if( inActive.size() ) inActive.erase( inActive.end() - 1 ); tekst.setString( inActive ); return; } if( event.text.unicode == 13 ) { ::MessageBeep( MB_ICONEXCLAMATION ); return; } tekst.setString( tekst.getString() + event.text.unicode ); } |
|
1 « 2 » |