[C++,OpenGL] Wczytywanie tekstury z pliku
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-08 18:45
LimaSxD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++,OpenGL] Wczytywanie tekstury z pliku » 2012-10-08 17:47:03 Witajcie mam pewien problem ponieważ nie mogę wczytać tekstury z pliku. Nie mogę nigdzie znaleźć ani napisać funkcji do wczytania tekstury z pliku. Czy ma ktoś jakiś przykładowy kod lub jakieś wskazówki jak napisać taką funkcje.
Help. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-10-08 17:57:32 |
|
LimaSxD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 18:11:25 Dlaczego wywala mi takie błędy ? main.cpp(57): warning C4996: 'fopen': This function or variable may be unsafe. Consider using fopen_s instead. To disable deprecation, use _CRT_SECURE_NO_WARNINGS. See online help for details. D:\Program Files\Microsoft Visual Studio 10.0\VC\include\stdio.h(234) : see declaration of 'fopen' main.obj : error LNK2001: unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 C:\Documents and Settings\Dominik\moje dokumenty\visual studio 2010\Projects\TFG\Release\TFG.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals |
|
DejaVu |
» 2012-10-08 18:12:51 |
|
LimaSxD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 18:26:33 Dobra wszystko działa tylko dlaczego moje bloki są przeźroczyste w takim sensie że widzę ich środek ? I przez inny blok który jest przed innym który jest za nim.
Jak potrzeba to też kod.
@EDIT
SS: http://img842.imageshack.us/img842/9861/problemopengl1.png |
|
ison |
» 2012-10-08 18:40:19 masz zapewne depth test wyłączony |
|
Gabes |
» 2012-10-08 18:42:05 Musisz dać raz glEnable(GL_DEPTH_TEST);//włączenie głębokości i dodać GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); czyli glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); . |
|
LimaSxD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-08 18:45:24 Dzięki wszystkim za pomoc. Wszystko pięknie śmiga :D |
|
« 1 » |