Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Zmienna jako tekst wyświetlany na ekranie.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-09 18:49
Autor Wiadomość
MagicznyKacper
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Zmienna jako tekst wyświetlany na ekranie.
» 2012-10-09 17:58:09
Cześć. Z racji chwili wolnego czasu postanowiłem nauczyć się czegoś nowego, wybór padł na gry 2D i konkretnie pod bibliotekę SFML. Niestety pierwszy problem pojawił mi się już na początku, w jaki sposób wyświetlić liczbę punktów lub jakiś inny tekst ze zmiennej na ekranie? Z góry dziękuję za pomoc.
P-66506
DejaVu
» 2012-10-09 17:59:56
Przecież takie sprawy opisują wszelkie kursy SFML-a... czytałeś je?
P-66508
MagicznyKacper
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-09 18:11:06
Dla pewności przejrzałem jeszcze dostępny na tym portalu, konkretnie rozdział o wyświetlaniu tekstu i nie znalazłem nic co może mi pomóc.
P-66514
DejaVu
» 2012-10-09 18:16:02
Interesujące... bowiem kod wyświetlający tekst jest oparty o zmienne.
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-C++/Wyswietlanie-tekstu/341
P-66516
MagicznyKacper
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-09 18:22:14
Może i jest oparty o zmienne ale ich nie wyświetla, chciałbym aby efektem końcowym było wyświetlenie na ekranie "Punkty: x" gdzie x to  zmienna którą sobie wcześniej zdefiniuję.
P-66518
DejaVu
» 2012-10-09 18:32:06
Nie wyświetlanie tekstu jest zupełnie INNYM problemem, niż wyświetlanie tekstu przy pomocy zmiennej. Skoro nie wyświetla Ci tekstu mając kod analogiczny do przykładu to znaczy, że coś zrobiłeś źle.
P-66520
wojownik266
» 2012-10-09 18:35:37
Sposobów na wyświetlanie tekstu i liczby jest co najmniej dwa. Jeden z nich ma się tak:
C/C++
sf::String Hello, Czas, Tempo, Koniec; //DO napisów

sprintf( buf, "Points:%d",( liczba / 32 ) + 1 );
Hello.SetText( buf );
Hello.SetSize( Hello.GetSize() );
Hello.SetFont( MyFont );
Hello.SetColor( sf::Color( 0, 255, 0 ) );
Hello.SetPosition( 5, 440 );

Nie jest to idealne rozwiązanie ale działa. Powyży kod jest kodem pod sfml 1.6 ale myślę że bez problemu przerobisz go na 2.0
P-66522
MagicznyKacper
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-09 18:49:11
Dzięki wielkie Wojownik, to mi chodziło.
P-66527
« 1 »
  Strona 1 z 1