[SFML]Zmienna jako tekst wyświetlany na ekranie.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-09 18:49
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Zmienna jako tekst wyświetlany na ekranie. » 2012-10-09 17:58:09 Cześć. Z racji chwili wolnego czasu postanowiłem nauczyć się czegoś nowego, wybór padł na gry 2D i konkretnie pod bibliotekę SFML. Niestety pierwszy problem pojawił mi się już na początku, w jaki sposób wyświetlić liczbę punktów lub jakiś inny tekst ze zmiennej na ekranie? Z góry dziękuję za pomoc. |
|
DejaVu |
» 2012-10-09 17:59:56 Przecież takie sprawy opisują wszelkie kursy SFML-a... czytałeś je? |
|
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-09 18:11:06 Dla pewności przejrzałem jeszcze dostępny na tym portalu, konkretnie rozdział o wyświetlaniu tekstu i nie znalazłem nic co może mi pomóc. |
|
DejaVu |
» 2012-10-09 18:16:02 |
|
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-09 18:22:14 Może i jest oparty o zmienne ale ich nie wyświetla, chciałbym aby efektem końcowym było wyświetlenie na ekranie "Punkty: x" gdzie x to zmienna którą sobie wcześniej zdefiniuję. |
|
DejaVu |
» 2012-10-09 18:32:06 Nie wyświetlanie tekstu jest zupełnie INNYM problemem, niż wyświetlanie tekstu przy pomocy zmiennej. Skoro nie wyświetla Ci tekstu mając kod analogiczny do przykładu to znaczy, że coś zrobiłeś źle. |
|
wojownik266 |
» 2012-10-09 18:35:37 Sposobów na wyświetlanie tekstu i liczby jest co najmniej dwa. Jeden z nich ma się tak: sf::String Hello, Czas, Tempo, Koniec;
sprintf( buf, "Points:%d",( liczba / 32 ) + 1 ); Hello.SetText( buf ); Hello.SetSize( Hello.GetSize() ); Hello.SetFont( MyFont ); Hello.SetColor( sf::Color( 0, 255, 0 ) ); Hello.SetPosition( 5, 440 );
Nie jest to idealne rozwiązanie ale działa. Powyży kod jest kodem pod sfml 1.6 ale myślę że bez problemu przerobisz go na 2.0 |
|
MagicznyKacper Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-09 18:49:11 Dzięki wielkie Wojownik, to mi chodziło. |
|
« 1 » |