[C++][SFML] Problem z przmieszczaniem sie obiektu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-22 20:47
Eluzive Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++][SFML] Problem z przmieszczaniem sie obiektu » 2012-10-22 19:01:04 Witam Tworze pewna gierke gdzie widok bedzie od gory i chcialem zrobic tam strzelanie. Wszystko juz mam, tylko kula ktora wystrzeliwuje nasz ludzik jest natychmiastowo przenoszona w wyznaczone miejsc a zalezaloby mi na animacji lotu tej kuli do tego miejsca. Dodam, ze uzywam Move a nie SetPosition. Moglby mi ktos podsunac jakis pomysl?
Pozdrawiam Eluzive |
|
m4tx |
» 2012-10-22 19:17:27 |
|
Eluzive Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-22 19:40:13 Już tłumacze. Otóż mam ludzika i mam celownik którego role pełni kursor. No i pocisk ma się przemieścić od ludzika do kursora. Więc najpierw liczę sobie jaką drogę musi przebyć kulka i robię to w ten sposób: sf::Vector2f odleglosc = pozycja_kursora - pozycja_ludzika; Teraz nadaje pociskowi ruch za pomocą tego polecenia: kulka.Move(odleglosc); No i przemieszcza się on do pozycji kursora lecz niestety robi to natychmiastowo a ja chciałbym, żeby było widać jak ten pocisk leci do kursora. Więc moje pytanie jest następujące: Co zrobić żeby było widać jak ten pocisk leci do wyznaczonego miejsca?
Pozdro |
|
m4tx |
» 2012-10-22 20:14:33 Hmmm... A patrzyłeś na podesłany przeze mnie wcześniej link, tj. Wprawianie obiektów gry w ruch? Wydaje mi się, że informacje w nim zawarte są wystarczające do rozwiązania Twojego problemu :) |
|
Eluzive Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-22 20:47:45 Przetestuje, ale raczej jutro bo dzisiaj nie mam za bardzo czasu i dam znac czy jest ok, jesli nie to bede nadal otwarty na propozycje ;) |
|
« 1 » |