Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++][SFML] Problem z przmieszczaniem sie obiektu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-22 20:47
Autor Wiadomość
Eluzive
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++][SFML] Problem z przmieszczaniem sie obiektu
» 2012-10-22 19:01:04
Witam
Tworze pewna gierke gdzie widok bedzie od gory i chcialem zrobic tam strzelanie.
Wszystko juz mam, tylko kula ktora wystrzeliwuje nasz ludzik jest natychmiastowo przenoszona w wyznaczone miejsc a zalezaloby mi na animacji lotu tej kuli do tego miejsca. Dodam, ze uzywam Move a nie SetPosition. Moglby mi ktos podsunac jakis pomysl?

Pozdrawiam
Eluzive
P-67299
m4tx
» 2012-10-22 19:17:27
Z czym konkretnie masz problem?

Zobacz tutaj - może znajdziesz odpowiedź na pytanie zadane w swoim poście: » Wytwarzanie Gier 2D, C++Wprawianie obiektów gry w ruch lekcja.
P-67300
Eluzive
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-22 19:40:13
Już tłumacze.
Otóż mam ludzika i mam celownik którego role pełni kursor.
No i pocisk ma się przemieścić od ludzika do kursora.
Więc najpierw liczę sobie jaką drogę musi przebyć kulka i robię to w ten sposób:
sf::Vector2f odleglosc = pozycja_kursora - pozycja_ludzika;
Teraz nadaje pociskowi ruch za pomocą tego polecenia:
kulka.Move(odleglosc);
No i przemieszcza się on do pozycji kursora lecz niestety robi to natychmiastowo a ja chciałbym, żeby było widać jak ten pocisk leci do kursora. Więc moje pytanie jest następujące:
Co zrobić żeby było widać jak ten pocisk leci do wyznaczonego miejsca?

Pozdro
P-67301
m4tx
» 2012-10-22 20:14:33
Hmmm... A patrzyłeś na podesłany przeze mnie wcześniej link, tj. » Wytwarzanie Gier 2D, C++Wprawianie obiektów gry w ruch lekcja? Wydaje mi się, że informacje w nim zawarte są wystarczające do rozwiązania Twojego problemu :)
P-67307
Eluzive
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-22 20:47:45
Przetestuje, ale raczej jutro bo dzisiaj nie mam za bardzo czasu i dam znac czy jest ok, jesli nie to bede nadal otwarty na propozycje ;)
P-67314
« 1 »
  Strona 1 z 1