Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Textury i wydajnosc

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Textury i wydajnosc
» 2012-11-02 10:42:28
Czesc dodalem do projektu texture o wielkosci 148KB i nagle diametralnie spadla wydajnosc wszystko zaczelo przycinac nawet jezeli jeszcze jej nie wyswietlam na ekranie, czy to normalne ?
P-68150
SeaMonster131
» 2012-11-02 11:28:51
Może np. wczytujesz ją w pętli ?
P-68155
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 12:09:59
Na pewno poza glowna petla, raz ja wczytam i nic z nia nie robie a tnie ;p
P-68165
DejaVu
» 2012-11-02 12:11:36
Gdybyś na pewno nie robił nic z teksturą w pętli głównej to na pewno by przez nią nie przycinała aplikacja.

Przy okazji: [SFML] Spadki FPS.
P-68166
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 12:29:22
Dejavu naprawde nic z tym nie robie jak tworze obiekt to tylko raz jest zczytywana z pliku textura, wyglada to tak:

C/C++
Klasa::Klasa( string Sciezka )
{
    Texture.loadFromFile( Sciezka );
    Sprite.setTexture( Texture );
}

I to wszystko, a obiekt tworze przed glowna petla, nawet textury nie wyswietlam metode draw sobie zakomentowalem
P-68169
DejaVu
» 2012-11-02 12:31:43
Ale może kopiujesz co i rusz obiekt na który się powołujesz :)
P-68170
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-02 12:35:08
Ta klasa ma na razie tylko dwie metody draw i konstruktor ;p I naprawde nic z nia nie robie tak jak wczesniej napisalem raz tworze obiekt przed glowna petla i to wszystko .

Odpalilem sobie teraz na release i nie przycina, ale na debugu chyba tez nie powinno co nie ?
P-68172
DejaVu
» 2012-11-02 12:37:27
W trybie debug to nawet prawie pusta pętla SFML-owa potrafi przycinać.
P-68173
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona