[SFML] Textury i wydajnosc
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-02 20:25
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Textury i wydajnosc » 2012-11-02 10:42:28 Czesc dodalem do projektu texture o wielkosci 148KB i nagle diametralnie spadla wydajnosc wszystko zaczelo przycinac nawet jezeli jeszcze jej nie wyswietlam na ekranie, czy to normalne ? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-11-02 11:28:51 Może np. wczytujesz ją w pętli ? |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 12:09:59 Na pewno poza glowna petla, raz ja wczytam i nic z nia nie robie a tnie ;p |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 12:11:36 Gdybyś na pewno nie robił nic z teksturą w pętli głównej to na pewno by przez nią nie przycinała aplikacja. Przy okazji: [SFML] Spadki FPS. |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 12:29:22 Dejavu naprawde nic z tym nie robie jak tworze obiekt to tylko raz jest zczytywana z pliku textura, wyglada to tak: Klasa::Klasa( string Sciezka ) { Texture.loadFromFile( Sciezka ); Sprite.setTexture( Texture ); }
I to wszystko, a obiekt tworze przed glowna petla, nawet textury nie wyswietlam metode draw sobie zakomentowalem |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 12:31:43 Ale może kopiujesz co i rusz obiekt na który się powołujesz :) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-02 12:35:08 Ta klasa ma na razie tylko dwie metody draw i konstruktor ;p I naprawde nic z nia nie robie tak jak wczesniej napisalem raz tworze obiekt przed glowna petla i to wszystko .
Odpalilem sobie teraz na release i nie przycina, ale na debugu chyba tez nie powinno co nie ? |
|
DejaVu |
» 2012-11-02 12:37:27 W trybie debug to nawet prawie pusta pętla SFML-owa potrafi przycinać. |
|
« 1 » 2 3 |