[SFML 2.0] Jakie GUI wybrać?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-04 23:00
Radomiej Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Jakie GUI wybrać? » 2012-11-04 21:23:41 Witam, szukam jakiejś gotowej biblioteki z kontrolkami do mojej aplikacji żeby nie robić samemu interfejsu. Czy znacie jakąś prostą bibliotekę która ma dobrze opisaną integracje albo łatwo się ją używa z sfml 2? |
|
Savail |
» 2012-11-04 21:34:56 CEGUI - Nie należy do najprostszych bibliotek i wymaga trochę zaawansowanej wiedzy o c++ ale ma bardzo duże możliwości i jest na licencji MIT (możesz prawie wszystko). Najciężej jest zacząć IMHO ale gdy w końcu załapiesz całą ideologię tej biblioteki to wszystko staje się jaśniejsze i naprawdę łatwo się tworzy, powiedziałbym nawet, że dość intuicyjnie(przynajmniej w moim wypadku). Jest też wiele gotowych tutoriali na głównej stronce CEGUI - tu jest tutorial dotyczący sfml'a i CEGUI: http://www.sfml-dev.org/wiki/en/tutorials/cegui |
|
ridic14 |
» 2012-11-04 22:02:46 Ja mam bardzo proste gui, niestety z niewiadomych przyczyn pożera 50 CPU...
Są jakieś inne tutki do cegui?
|
|
Radomiej Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-04 23:00:08 hmm jak dla mnie CEGUI wygląda trochę za rozbudowanie jak na potrzeby tworzenia prostych gier no ale jak nie da rady inaczej to użyje go:)
ridic14: A może po prostu każesz GUI mielić ciągle jakieś dane, co ile masz włączone odświeżanie stanu kontrolek i ich rysowanie? Może warto byłoby wrzucić wywołania malowania i odświeżania stanu gui do pętli gry tak by nie robiła nadmiarowo. |
|
« 1 » |