[Allegro] Myszka, klasy , obiekty
Ostatnio zmodyfikowano 2009-04-26 11:17
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Myszka, klasy , obiekty » 2009-04-25 18:35:37 Mam sobie prostą funkcję składową void rysMenu() { menu = load_bmp( "D:\\Moje Gry\\Gra\\Gra\\Obrazki\\menu.bmp", default_palette ); masked_blit( menu, screen, 0, 0, menu_x, menu_y, menu->w, menu->h ); } I potem wywołuje ją w innym pliku A potem chce mieć myszkę na tej BITMAPIE i robię tak I bum mam menu ale nie mam myszki W czym problem ; d ? Edit nie wiem kto to ale dzięki za edycje teraz to jest o wiele czytelniejsze ; d |
|
pekfos |
» 2009-04-25 18:39:58 adresy do plików nie pisze sie tak: C:\asdad\ tylko C:/asdad/ lub C:\\asdad\\ pewnie przy kompilacji są warningi z tego powodu;) |
|
DejaVu |
» 2009-04-25 18:40:04 |
|
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-25 18:41:14 2Up Żadnych warmów
Up Mam mam tak samo jak w kursie ; d
Chodzi mi o to że jak mam bez żadnych obiektów itp to mam myszkę ale jak robię to przez obiekt to nie ma myszki |
|
DejaVu |
» 2009-04-25 18:44:34 w kursie jest myszka na ekran rysowana, a nie na bufor. Jest to wyraźnie napisane, że takie działania nie są zalecane. |
|
pekfos |
» 2009-04-25 18:46:06 show_mouse(BITMAP*) wyświetla myszkę na kursor na podanej bitmapie daj jako parametr screen albo bufor jakiś. i tak te menu trafi na screen |
|
Tombol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-04-25 18:48:49 2UP Myszka u mnie jest na BITMAPE a nie na bufor
Up Myszka na screenie myga a to raczej efekt niepożądany |
|
pekfos |
» 2009-04-25 18:53:56 niema bufor?? to normalne że będzie migać skoro nie robisz podwójnego buforowania. wyświetlasz wszystko na screen przez co miga. poczytaj o podwójnym buforowaniu w kursie Allegro |
|
« 1 » 2 |