Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0, Allegro] SFML i Allego 4.2. Kolizja która nie działa pod SFML

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-14 13:04
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0, Allegro] SFML i Allego 4.2. Kolizja która nie działa pod SFML
» 2012-11-14 11:54:33
Programując w bibliotece allegro 4.2 Mieliśmy taką funkcję kolizji jak ta poniżej. Dlaczego ta funkcja nie chce działać w SFML 2.0? Jak należy zmodyfikować, co zmienić aby ta funkcja zadziałała pod SFML? Pytam ponieważ mam kilka gier napisanych  właśnie pod allegro 4.2 i w niedalekiej przyszłości chciałbym je przenieś pod SFML.

C/C++
bool kolizja( float x1, float y1, float s1, float w1, float x2, float y2, float s2, float w2 )
{
    if( x1 + s1 >= x2 && x1 <= x2 + s2 && y1 + w1 >= y2 && y1 <= y2 + w2 ) return( true );
   
    return( false );
};
P-69220
akwes
» 2012-11-14 12:40:41
Dużo możliwości nie ma.

1. Albo kod kolizji jest tak naprawdę zły w obu przypadkach, albo co bardziej możliwe
2. Wysyłasz dane w złej kolejności.
P-69222
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-14 12:57:08
Pisząc " W złej kolejności" masz na myśli listę argumentów tej funkcji?
C/C++
bool kolizja( float x1, float y1, float s1, float w1, float x2, float y2, float s2, float w2 )
P-69223
akwes
» 2012-11-14 13:04:24
Nie, mam na myśli wywołanie funkcji.


Miejsce w którym wywołujesz funkcje, możesz wysyłać np. pozycję jako wielkość.
P-69224
« 1 »
  Strona 1 z 1