Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Motyw z TheMatrix

Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-24 10:19
Autor Wiadomość
m4tx
» 2012-11-23 16:11:02
Jak przyjdzie do trudniutkiej to nie wiadomo się gdzie podziać, więc trzeba się wdrażać, im szybciej tym lepiej.
Mój edytor map do gry uruchamia 5 wątków, z czego 3 należą do silnika, 1 do biblioteki GUI i 1 do samego edytora. I nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek potrzebował 79 wątków, a gra i edytor map to chyba już są trudniutkie aplikacje :)
P-69758
hugerth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-23 17:17:51
Nie no, nie ogarnę chyba tego...
P-69766
akwes
» 2012-11-23 17:43:51
@hugerth, nie warto tak naprawdę :)

bez instalacji new curses efekt będzie słaby. Bo nie będzie kolorów i będzie bardzo migać.
P-69769
jsc
» 2012-11-23 18:28:14
a gra i edytor map to chyba już są trudniutkie aplikacje :)
Rzeczywiście, to już podpada pod trudne.

z czego 3 należą do silnika

I pewnie każdy ma ściśle określone obszary odpowiedzialności. Tylko nie zawsze się da tak zrobić.
P-69772
hugerth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-23 21:02:13
http://speedy.sh/awRuR/matrixdobre.zip

Na ile mogłem na tyle zrobiłem, pewnie jak więcej języka poznam to nie będzie tylu problemów i będzie to lepiej wyglądało.
P-69778
akwes
» 2012-11-23 21:48:15
Raczej mało osób odpali *.exe :)

Zresztą... Dostałeś tu sposób jak to zrobić... Naskrobałem dla Ciebie przykładowy kod. Jeżeli bardzo chcesz to zrobić w bardzo prosty aczkolwiek niepoprawny sposób, to przeanalizuj kod :)

C/C++
#include <iostream>
#include <string>
#include <windows.h>
#include <ctime>
#include <conio.h>

char LosujZnak()
{
    return '#'; // tu cos zmienic
}

int main()
{
    std::string konsola( 24 * 80, ' ' );
   
    // start maszyny losujacej
    srand( time( NULL ) );
   
    // zmiana koloru na zielony
    system( "color 2" ); // bardzo brzydko
    system( "cls" ); // bardzo brzydko
   
    // dopoki nie klikniemy klawisza
    while( !kbhit() )
    {
        // wypisz konsole
        std::cout << konsola;
       
        // zrob przerwe
        Sleep( 1000 );
       
        // przesun znaczki
        for( int i = 24 * 80; i >= 0; i-- )
        {
            if( konsola[ i ] != ' ' && i < 22 * 80 )
            {
                konsola[ i + 80 ] = konsola[ i ];
                konsola[ i ] = ' ';
            }
        }
        // usuwamy smieci
        if( konsola[ i ] != ' ' && i >= 22 * 80 )
        {
            konsola[ i ] = ' ';
        }
        // dodajmy jakies znaczki
        konsola[ rand() % 80 ] = LosujZnak();
        konsola[ rand() % 80 ] = LosujZnak();
        konsola[ rand() % 80 ] = LosujZnak();
        konsola[ rand() % 80 ] = LosujZnak();
    }
   
    // naprawiamy kolor konsoli
    system( "color 7" ); // brzydko brzydko
    return 0;
}

Na zadanie domowe sprawić aby znaczki się usuwały z ostatniej linii oraz
P-69779
hugerth
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-11-23 22:41:23

Takie o, bez odpalania. Spokojnie, ledwo takie tworzę, żaden hakier ze mnie.
P-69780
akwes
» 2012-11-24 01:09:48
Nie mówiłeś nic o WinAPI. Mam pytanie, z jakiego IDE korzystasz?
P-69784
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona