[SFML 2.0] Problem z odpaleniem aplikacji na innym komputerze
Ostatnio zmodyfikowano 2012-11-26 01:11
wisja94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Problem z odpaleniem aplikacji na innym komputerze » 2012-11-25 19:23:40 Cześć, napisałem sobie prostą gierkę z biblioteką SFML 2.0. Na moim komputerze wszystko śmiga bez zarzutu, ale na każdym innym wyskakuje komunikat o braku DLL (MSVCR110.dll). Pracuję z Visual Studio 12, Windows 8 x64 i SFML 2.0 kompilowane z cmake. Błąd wyskakuje zarówno przy kompilacji i na x64 i na Win32. Szukałem po googlach, ale rozwiązania gryzą mi się z SFML ;/ Wie ktoś jak można z tym sobie poradzić? |
|
Mrovqa |
» 2012-11-25 21:13:14 Musisz albo linkować statycznie MSVC Runtime DLL albo dorzucać obie DLLki obok aplikacji. |
|
wisja94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-25 23:07:09 Liczyłem, że obędzie się bez dorzucania DLLów... Linkować właśnie się nie chcą, VS wyrzuca błędy :( Kiedy włączę statyczne linkowanie wywala mi takie coś: "Błąd 7 error LNK2005: "private: __cdecl type_info::type_info(class type_info const &)" (??0type_info@@AEAA@AEBV0@@Z) already defined in LIBCMT.lib(typinfo.obj) E:\SFML 2.0\pong\msvcrt.lib(ti_inst.obj) Projekt1"
Jeśli miałbym już dorzucać wszędzie te DLLki, to skąd mogę wziąć jakąś paczkę wszystkich potrzebnych? |
|
jsc |
» 2012-11-25 23:19:34 Masz je w folderze bin. |
|
DejaVu |
» 2012-11-25 23:31:32 Skompiluj w trybie Release, a wspomniane dll-ki nie będą potrzebne. |
|
wisja94 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-11-26 01:11:54 Jest, udało się! :D Nie chodziło o tryb Relase w CMake-u, ale o odznaczenie w nim dynamicznych bibliotek i zaznaczenie statycznych (w moim przypadku zmiana pierwszej o ostatniej pozycji na liście). Teraz działa wszędzie bez jakiegokolwiek DLL-ka. Dzięki wszystkim za pomoc ;) |
|
« 1 » |