Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Problem z ładowaniem tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-02 15:02
Autor Wiadomość
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-01 14:03:06
Mówię, że przeinstalowywałem SFMLa co najmniej trzy razy.

Mam VC++ 2010 Express

/edit:
My do Ciebie nie przyjdziemy
 No, tego to się raczej nie spodziewam :)
P-70206
Mrovqa
» 2012-12-01 14:52:51
Jeżeli za każdym razem instalowałeś "po swojemu" to równie dobrze mogłeś to źle robić (wtedy ilość się nie liczy :P)

Btw w Twoim kodzie zauważyłem pewien błąd - nie sprawdzasz, czy tekstura została wczytana pomyślnie.
Tu masz przykładowy kod z dokumentacji, sprawdź czy działa Ci:
C/C++
// This example shows the most common use of sf::Texture:
// drawing a sprite

// Load a texture from a file
sf::Texture texture;
if( !texture.loadFromFile( "texture.png" ) )
     return - 1;

// Assign it to a sprite
sf::Sprite sprite;
sprite.setTexture( texture );

// Draw the textured sprite
window.draw( sprite );
Jeżeli zadziała to zapewne źle wczytujesz u siebie grafikę.
P-70208
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-01 17:53:45
Ciągle nic.
P-70219
Mrovqa
» 2012-12-01 18:22:16
"Ciągle nic." czyli co? Jaki efekt? Zakończyło program z kodem -1? Wyświetliło biały prostokąt czy wczytaną teksturę?
P-70220
Paker
» 2012-12-01 20:22:20
Podlinkowałeś biblioteki zgodne z wybrany trybem kompilacji?
P-70224
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-01 21:36:06
@Mroqwa "Ciągle nic" oznacza to, co powiedziałem na początku tematu( Unhandled exception at... )

Podlinkowałeś biblioteki zgodne z wybrany trybem kompilacji?

Co masz na myśli?
P-70227
DejaVu
» 2012-12-01 22:02:44
P-70229
kubawal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-01 22:20:27
Co prawda, nie dodawałem sufiksów -d w nazwach lib'ów, ale próbowałem kompilować w trybie Release (bez sufiksów) i też nie działało
P-70232
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona