[SFML 2.0] Problem z ładowaniem tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-02 15:02
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-01 14:03:06 Mówię, że przeinstalowywałem SFMLa co najmniej trzy razy. Mam VC++ 2010 Express /edit: My do Ciebie nie przyjdziemy |
No, tego to się raczej nie spodziewam :) |
|
Mrovqa |
» 2012-12-01 14:52:51 Jeżeli za każdym razem instalowałeś "po swojemu" to równie dobrze mogłeś to źle robić (wtedy ilość się nie liczy :P) Btw w Twoim kodzie zauważyłem pewien błąd - nie sprawdzasz, czy tekstura została wczytana pomyślnie. Tu masz przykładowy kod z dokumentacji, sprawdź czy działa Ci:
sf::Texture texture; if( !texture.loadFromFile( "texture.png" ) ) return - 1;
sf::Sprite sprite; sprite.setTexture( texture );
window.draw( sprite );
Jeżeli zadziała to zapewne źle wczytujesz u siebie grafikę. |
|
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-01 17:53:45 Ciągle nic. |
|
Mrovqa |
» 2012-12-01 18:22:16 "Ciągle nic." czyli co? Jaki efekt? Zakończyło program z kodem -1? Wyświetliło biały prostokąt czy wczytaną teksturę? |
|
Paker |
» 2012-12-01 20:22:20 Podlinkowałeś biblioteki zgodne z wybrany trybem kompilacji? |
|
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-01 21:36:06 @Mroqwa "Ciągle nic" oznacza to, co powiedziałem na początku tematu( Unhandled exception at... ) Podlinkowałeś biblioteki zgodne z wybrany trybem kompilacji? |
Co masz na myśli? |
|
DejaVu |
» 2012-12-01 22:02:44 |
|
kubawal Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-01 22:20:27 Co prawda, nie dodawałem sufiksów -d w nazwach lib'ów, ale próbowałem kompilować w trybie Release (bez sufiksów) i też nie działało |
|
1 2 « 3 » 4 |