Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL, C++] Optymalizacja

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-15 14:14
Autor Wiadomość
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-13 23:06:29
To nie da się tego w żaden sposób zooptamilizować? Bo jeśli zacząłem pisać grę w SDL to chcę ją skończyć, a następnie się poduczyć OpenGL'a.
P-70965
DejaVu
» 2012-12-13 23:50:29
Na chwilę obecną najlepszym rozwiązaniem jest biblioteka SFML 2.0 (aczkolwiek miejscami moim zdaniem jest trochę zbyt niskopoziomowo zorganizowana).
P-70966
Galfados
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-15 14:08:51
Czuję się strollowany po raz kolejny...

Kompiluje se normalnie kod bez zmian w kodzie i co mam, 50 fpsów! To dla mnie zadowolający wynik w porównaniu do tych 10-15.
P-71082
DejaVu
» 2012-12-15 14:14:12
@up: chodzi o to, że SDL jest (a przynajmniej był) słabą biblioteką z bardzo małymi możliwościami. Kiedyś zapoznawałem się z jej możliwościami i w niej nawet zwykła rotacja sprajta jest problemem. Możliwości biblioteki SDL przypominają raczej domowy projekt, a nie narzędzie do tworzenia chociaż półprofesjonalnych gier. Poza tym bez kodu źródłowego, wszelkie udzielanie odpowiedzi sprowadza się do wróżenia z fusów, pomijając wiedzę powszechną tj. np. brak wsparcia sprzętowego obsługi karty graficznej.
P-71084
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2