[Box 2D] Instalacja/konfiguracja biblioteki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-15 17:20
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Box 2D] Instalacja/konfiguracja biblioteki » 2012-12-15 15:09:18 Skoro to już któryś(2. lub 3.) raz zaczynam z Box2D to teraz mam zamiar zrobić to dobrze, więc mam kilka pytań... Pobieranie: http://code.google.com/p/box2d/downloads/listDużo tego... Więc wybrałem Box2D_v2.2.1.zip gdyż nie widzę podziału na kompilatory, IDE, itp. (moje C::B MinGW). Od razu po pobraniu widzę problem o którego zapytam zaraz. Skoro chcę być pewny to czytam troszkę o tym: 1: "Caution Box2D should not be your first C++ project. Please learn C++ programming, compiling, linking, and debugging before working with Box2D. There are many resources for this on the net." 2: "Keep the size of moving objects roughly between 0.1 and 10 meters. You'll need to use some scaling system when you render your environment and actors."
|
1. nie za bardzo na debugowaniu się znam ale moje wiedza o reszcie jest wystarczająca... 2.??? Scaling system? Pytania do powyższego: A) Z dobrego linku pobrałem? Dzięki za odpowiedź... Od razu po pobraniu widzę problem o którego zapytam zaraz. |
Tym problemem jest to co zwykle, czyli to że nie wiem skąd wytrzasnąć liby?! Zawsze mi sprawiało to problem bo komendy make są dla Linuksa jak się nie mylę... A mam Win7 EDIT: Chwileczkę!!! Tam jest cały kod... więc jeśli go dodam całego do projektu powinno mi skompilować bez libów? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-15 15:52:44 Chwileczkę!!! Tam jest cały kod... więc jeśli go dodam całego do projektu powinno mi skompilować bez libów? |
No ja tak robiłem z TinyXML ;) (tyle, że i tak projekt był kompilowany do pliku .dll :P - większe API korzystające z TinyXML) Jeżeli masz tam CMakeLists.txt to zainstaluj sobie cmake'a i zbuduj Box2D :) Poza tym - istnieje wiele kursów Box2D. Poszukaj, na pewno jest gdzieś opisana instalacja Box2D :) @down to tak jak myślałem :P |
|
DejaVu |
» 2012-12-15 16:25:53 Box2D się banalnie kompiluje. Tworzysz projekt, wciągasz wszystkie pliki, klikasz 'kompiluj' i masz liba gotowego :)
/edit: Dodam, że nawet nie trzeba dodawać żadnych define-ów do opcji kompilacji :P |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-15 17:11:06 Box2D się banalnie kompiluje. |
Faktycznie jest ok.. Example się skompilował... Teraz... zna ktoś jakieś tutki (Dokumentację mam na kompie razem z box 2D) |
|
DejaVu |
» 2012-12-15 17:20:20 Jeden temat = jeden problem ;) |
|
« 1 » |