Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box 2D] Instalacja/konfiguracja biblioteki

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-15 17:20
Autor Wiadomość
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Box 2D] Instalacja/konfiguracja biblioteki
» 2012-12-15 15:09:18
Skoro to już któryś(2. lub 3.) raz zaczynam z Box2D to teraz mam zamiar zrobić to dobrze, więc mam kilka pytań...

Pobieranie: http://code.google.com/p/box2d/downloads/list

Dużo tego... Więc wybrałem Box2D_v2.2.1.zip gdyż nie widzę podziału na kompilatory, IDE, itp. (moje C::B MinGW).

Od razu po pobraniu widzę problem o którego zapytam zaraz.

Skoro chcę być pewny to czytam troszkę o tym:

1:
"Caution
Box2D should not be your first C++ project. Please learn C++ programming, compiling, linking, and debugging before working with Box2D. There are many resources for this on the net."
2:
"Keep the size of moving objects roughly between 0.1 and 10 meters. You'll need to use some scaling system when you render your environment and actors."

1. nie za bardzo na debugowaniu się znam ale moje wiedza o reszcie jest wystarczająca...

2.??? Scaling system?

Pytania do powyższego:

A) Z dobrego linku pobrałem?

Dzięki za odpowiedź...


Od razu po pobraniu widzę problem o którego zapytam zaraz.
Tym problemem jest to co zwykle, czyli to że nie wiem skąd wytrzasnąć liby?! Zawsze mi sprawiało to problem bo komendy make są dla Linuksa jak się nie mylę... A mam Win7

EDIT:

Chwileczkę!!! Tam jest cały kod... więc jeśli go dodam całego do projektu powinno mi skompilować bez libów?

P-71090
Mrovqa
» 2012-12-15 15:52:44
Chwileczkę!!! Tam jest cały kod... więc jeśli go dodam całego do projektu powinno mi skompilować bez libów?
No ja tak robiłem z TinyXML ;) (tyle, że i tak projekt był kompilowany do pliku .dll :P - większe API korzystające z TinyXML)
Jeżeli masz tam CMakeLists.txt to zainstaluj sobie cmake'a i zbuduj Box2D :) Poza tym - istnieje wiele kursów Box2D. Poszukaj, na pewno jest gdzieś opisana instalacja Box2D :)

@down to tak jak myślałem :P
P-71094
DejaVu
» 2012-12-15 16:25:53
Box2D się banalnie kompiluje. Tworzysz projekt, wciągasz wszystkie pliki, klikasz 'kompiluj' i masz liba gotowego :)

/edit:
Dodam, że nawet nie trzeba dodawać żadnych define-ów do opcji kompilacji :P
P-71096
ridic14
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-15 17:11:06
Box2D się banalnie kompiluje.
 Faktycznie jest ok.. Example się skompilował... Teraz... zna ktoś jakieś tutki (Dokumentację mam na kompie razem z box 2D)
P-71103
DejaVu
» 2012-12-15 17:20:20
Jeden temat = jeden problem ;)
P-71105
« 1 »
  Strona 1 z 1