Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

sfml

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-17 08:36
Autor Wiadomość
m4tx
» 2012-12-16 15:09:27
and? Raczej chodziło Ci o &&.

To jest to samo :) Znajomy nawet kiedyś zapytał o to na stackoverflow - http://stackoverflow.com/questions/4251699/is-it-okay-to-use-and-or-etc-instead-of.
P-71184
SeaMonster131
» 2012-12-16 15:25:38
Oo dobrze wiedzieć. Sory za małe wprowadzenie w błąd ;)
P-71187
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-16 15:54:23
a istnieje mozliwosc aby sprite ktory jest w pliku hero mogl byc wykorzystany besposrednio w pliku main? Ze jak w pliku main odwolam sie do sprite hero to nie bedzie bledu? bez tworzenia sprite w main, mozliwe?
P-71189
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-16 19:14:20
z innej beczki co oznacza undefined reference to WinMain@16?
jak sie tego pozbyc?
Moze ktos podac prosty przyklad klasy i obiektu w ktorym mozna wykorzystac sf::Sprite, sf::Image itd?
P-71213
Mrovqa
» 2012-12-17 08:36:54
z innej beczki co oznacza undefined reference to WinMain@16?
jak sie tego pozbyc?
Utworzyłeś projekt Win32 Application - utwórz zwykły konsolowy projekt, ew. projekt SFMLa i tam skopiuj Twoje dotychczasowe pliki. Jeśli chcesz to równie dobrze możesz zmienić
int main()
 na
int WinMain()
 czego Ci nie polecam.
P-71264
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2