sfml
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-17 08:36
m4tx |
» 2012-12-16 15:09:27 |
|
SeaMonster131 |
» 2012-12-16 15:25:38 Oo dobrze wiedzieć. Sory za małe wprowadzenie w błąd ;) |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-16 15:54:23 a istnieje mozliwosc aby sprite ktory jest w pliku hero mogl byc wykorzystany besposrednio w pliku main? Ze jak w pliku main odwolam sie do sprite hero to nie bedzie bledu? bez tworzenia sprite w main, mozliwe? |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-16 19:14:20 z innej beczki co oznacza undefined reference to WinMain@16? jak sie tego pozbyc? Moze ktos podac prosty przyklad klasy i obiektu w ktorym mozna wykorzystac sf::Sprite, sf::Image itd? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-17 08:36:54 z innej beczki co oznacza undefined reference to WinMain@16? jak sie tego pozbyc? |
Utworzyłeś projekt Win32 Application - utwórz zwykły konsolowy projekt, ew. projekt SFMLa i tam skopiuj Twoje dotychczasowe pliki. Jeśli chcesz to równie dobrze możesz zmienić int main() na int WinMain() czego Ci nie polecam. |
|
1 « 2 » |