Menos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 1.6] Rozróżnianie obiektów tej samej klasy » 2012-12-18 08:47:42 Witam. Pisze grę w SFML 1.6 i mam klasę PROFESOR.
Przyjmuje ona położenie po x i po y(oczywiście chodzi o indeksy w tablicy) oraz czas w którym patrzy.
Chodzi o to ze mam ustawione żeby patrzył przez 20 sekund i przez ten czas gdy wejdzie się w odstępie 1 kwadracika (32) to wywoływana jest metoda która coś tam robi.
I teraz nie wiem jak mam zrobić żeby ustawiać profesorów z różnym czasem na mapie kafelkowej.
np
Mam mape kafelkowa 1- nic nie ma 2-profesor 3- gracz (początkowa pozycja) 5 - wyjście
5,1,1,1,1,1,1,1,1,1, 1,1,1,1,2,1,1,1,2,1, 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1, 1,1,1,2,1,1,1,2,1,1, 1,1,1,1,1,1,1,1,1,3,
i chodzi o to żeby przejść z początkowej pozycji gracza(3) do wyjścia(5) nie natrafiając na profesorów.
Chciałbym aby profesor w pozycji [4][8] mial czas ustawiony 15 sekund a profesor[2][5] 20 sekund
I teraz nie wiem jak to zrobić..
|