[Box2D] Od czego zacząć.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-27 13:02
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Box2D] Od czego zacząć. » 2012-12-25 23:50:17 No dobra instalacja poszła teraz problem od czego zacząć zabawę. Szukam w internecie jakiś przykładów ale nie mogę nic znaleźć konkretnego. Za manual dziękuję bardzo bo tam tak jakoś dziwne to mi się wydaje bo to jest tylko w box2d wytłumaczone jak to tam jest a ja potrzebuję jakoś ludzko wytłumaczone jak połączyć box2d z sfml. |
|
mactec |
» 2012-12-25 23:51:32 |
|
Mrovqa |
» 2012-12-26 13:21:40 Tak a propos to już były pytania na forum o tutoriale do Box2D i to całkiem niedawno. |
|
polkom21 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-27 00:20:37 No wiesz tutki dotyczące box2d to sobie znalazłem ale potrzebuję jakieś przykłady w jaki sposób połączyć to z sfml i tak opisane to w dość zrozumiały sposób aby nie trzeba było się nad tym głowić nie wiadomo ile czasu. |
|
DejaVu |
» 2012-12-27 04:34:20 Raczej małe szanse masz na znalezienie takiego tutka, bo trochę trzeba się nagimnastykować żeby 'połączyć' Box2D z jakąkolwiek biblioteką... niestety musisz przeczytać dokładnie tutoriala Box2D, a potem iteracyjnie dopisywać kod SFML-a :) |
|
AlfaLeporis |
» 2012-12-27 11:19:18 |
|
ridic14 |
» 2012-12-27 13:02:54 Jeśli chcesz pobierać dla spritów lub czegoś innego dane o pozycji i rotacji to to nie jest trudne. Prawie jak w sfml.
Edit:...
|
|
« 1 » |