Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] Od czego zacząć.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-27 13:02
Autor Wiadomość
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Box2D] Od czego zacząć.
» 2012-12-25 23:50:17
No dobra instalacja poszła teraz problem od czego zacząć zabawę. Szukam w internecie jakiś przykładów ale nie mogę nic znaleźć konkretnego. Za manual dziękuję bardzo bo tam tak jakoś dziwne to mi się wydaje bo to jest tylko w box2d wytłumaczone jak to tam jest a ja potrzebuję jakoś ludzko wytłumaczone jak połączyć box2d z sfml.
P-71969
mactec
» 2012-12-25 23:51:32
P-71970
Mrovqa
» 2012-12-26 13:21:40
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
Tak a propos to już były pytania na forum o tutoriale do Box2D i to całkiem niedawno.
P-71988
polkom21
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-27 00:20:37
No wiesz tutki dotyczące box2d to sobie znalazłem ale potrzebuję jakieś przykłady w jaki sposób połączyć to z sfml i tak opisane to w dość zrozumiały sposób aby nie trzeba było się nad tym głowić nie wiadomo ile czasu.
P-72052
DejaVu
» 2012-12-27 04:34:20
Raczej małe szanse masz na znalezienie takiego tutka, bo trochę trzeba się nagimnastykować żeby 'połączyć' Box2D z jakąkolwiek biblioteką... niestety musisz przeczytać dokładnie tutoriala Box2D, a potem iteracyjnie dopisywać kod SFML-a :)
P-72056
AlfaLeporis
» 2012-12-27 11:19:18
P-72063
ridic14
» 2012-12-27 13:02:54
Jeśli chcesz pobierać dla spritów lub czegoś innego dane o pozycji i rotacji to to nie jest trudne. Prawie jak w sfml.

Edit:...
P-72070
« 1 »
  Strona 1 z 1