Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Gubienie obiektu z klasy Image

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-26 01:12
Autor Wiadomość
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Gubienie obiektu z klasy Image
» 2012-12-26 00:39:03
Mam mały problem :D
A mianowicie mając coś takiego:

C/C++
void SetImage()
{
    Isciezka.Create( 100, 100, sf::Color( 0, 0, 0, 255 ) );
    Isciezka.Copy( sciezka.GetImageG(), 0, 0, sf::IntRect( 0, 0, 0, 0 ), true );
    sciezka.GetImageG().SaveToFile( "obrazek3.png" ); //Ten obrazek też jest
    Isciezka.SaveToFile( "obrazek2.png" ); //Tutaj jeszcze jest obrazek
}
void SetSpriteImage()
{
    cout << "2,5x " << GetSsciezka().GetSize().x << endl; // Wyświetla x=1
    Ssciezka.SetImage( Isciezka ); // A tutaj nie ma już obrazka :<
    cout << "3x " << GetSsciezka().GetSize().x << endl; // Wyświetla x=1 a powinno 100
}

No i taki jest mój problem :D Wszystko to dzieje się w klasie "snieg" która ma obiekt "sciezka" w private oraz obiekty Isciekza(Image), Ssciezka(Sprite).

Jaka może być przyczyna problemu ?

PS. Oczywiście zapomniałem jak dodać kod w BBCode :< O dziękuję za dodanie :D
P-71971
ison
» 2012-12-26 00:57:44
Gdzie jest wywoływane to SetImage?
Rozumiem, że to SFML 1.6 i to SetImage dla Ssciezka to metoda z sf::Sprite.
W SetSpriteImage też zapisz Isciezka do pliku i sprawdź czy jest ok.
P-71972
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-26 01:12:47
Czasami człowiek zastanawia się nad tym jak idiotyczne błędy potrafi popełnić ...

A dokładniej ... szukałem błędu nie tam gdzie trzeba :D

Wyszło na to, że po prostu źle ustawiłem kolejność wywołania funkcji :)  Dzięki za pomoc :D
P-71973
« 1 »
  Strona 1 z 1