[SFML] Gubienie obiektu z klasy Image
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-26 01:12
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Gubienie obiektu z klasy Image » 2012-12-26 00:39:03 Mam mały problem :D A mianowicie mając coś takiego: void SetImage() { Isciezka.Create( 100, 100, sf::Color( 0, 0, 0, 255 ) ); Isciezka.Copy( sciezka.GetImageG(), 0, 0, sf::IntRect( 0, 0, 0, 0 ), true ); sciezka.GetImageG().SaveToFile( "obrazek3.png" ); Isciezka.SaveToFile( "obrazek2.png" ); } void SetSpriteImage() { cout << "2,5x " << GetSsciezka().GetSize().x << endl; Ssciezka.SetImage( Isciezka ); cout << "3x " << GetSsciezka().GetSize().x << endl; }
No i taki jest mój problem :D Wszystko to dzieje się w klasie "snieg" która ma obiekt "sciezka" w private oraz obiekty Isciekza(Image), Ssciezka(Sprite). Jaka może być przyczyna problemu ? PS. Oczywiście zapomniałem jak dodać kod w BBCode :< O dziękuję za dodanie :D |
|
ison |
» 2012-12-26 00:57:44 Gdzie jest wywoływane to SetImage? Rozumiem, że to SFML 1.6 i to SetImage dla Ssciezka to metoda z sf::Sprite. W SetSpriteImage też zapisz Isciezka do pliku i sprawdź czy jest ok. |
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-26 01:12:47 Czasami człowiek zastanawia się nad tym jak idiotyczne błędy potrafi popełnić ...
A dokładniej ... szukałem błędu nie tam gdzie trzeba :D
Wyszło na to, że po prostu źle ustawiłem kolejność wywołania funkcji :) Dzięki za pomoc :D |
|
« 1 » |