Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Kolidowanie klawiszy?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-27 21:53
Autor Wiadomość
Nevea
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Kolidowanie klawiszy?
» 2012-12-27 21:27:15
Nie wiedziałem zbytnio jak nazwać mój problem.
Otóż gdy wcisnę dwa przyciski naraz to działa tylko jeden(tak wiem dziwnie to tłumaczę), dlatego dam trochę kodu:
C/C++
if( ev.type == sf::Event::Closed || ev.key.code == sf::Keyboard::Escape )
{
    app.close();
}
if( ev.key.code == sf::Keyboard::W )
{
    gracz1.przesun( 2.20, 1.00, 0 );
}
if( ev.key.code == sf::Keyboard::S )
{
    gracz1.przesun( 2.20, 1.00, 1 );
}
if( ev.key.code == sf::Keyboard::Up )
{
    gracz2.przesun( 2.20, 1.00, 0 );
}
if( ev.key.code == sf::Keyboard::Down )
{
    gracz2.przesun( 2.20, 1.00, 1 );
}

Gdy wcisnę W i strzałkę w górę w jednym czasie to przesuwa mi się tylko jeden gracz na planszy. Jak mogę temu zaradzić?
P-72139
ison
» 2012-12-27 21:53:16
Tego typu rzeczy nie rób na eventach tylko odczytuj stan w czasie rzeczywistym.
if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::W ) )...
P-72140
« 1 »
  Strona 1 z 1