[SFML 1.6] SetBlendMode, łączenie kolorów dwóch Sprite'ów
Logowanie
Start
Aktualności
Kursy
Dokumentacja
Artykuły
Forum
CodeDesk
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Zaloguj
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zapomniałem hasła
»
Forum
»
Programowanie
»
[C, C++] Biblioteki
[SFML 1.6] SetBlendMode, łączenie kolorów dwóch Sprite'ów
Ostatnio zmodyfikowano 2012-12-29 21:01
Autor
Wiadomość
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-29 21:01:36
SFML 1.6 nie ma FBO :/
P-72338
1
« 2 »
Poprzednia strona
Strona 2 z 2
»
Forum
»
Programowanie
»
[C, C++] Biblioteki
Regulamin
© Wszelkie prawa zastrzeżone 2005-2024