Definicja okna w klasie
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-06 01:52
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Definicja okna w klasie » 2012-12-31 00:15:44 Mam plik w ktorym deklaruje klas oraz co mozna zrobic z klasa czyli funkcje w pliku glownym tworze obiekt i nie moge go wyswietlic bo nie wiem jak przekazac sf::RenderWindow &Okno do klasy aby rysowac sprite na ekranie
|
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 00:26:54 w jednym pliku mam #include<sfml/system.hpp> #include<sfml/window.hpp> #include<sfml/graphics.hpp> #include<iostream> class Hero { public: sf::Image Hero01, Hero02; sf::Sprite Hero0; sf::RenderWindow Okno1; void SetImage(); void SetSprite(); void DrawHero(); private: };
void Hero::SetImage() { Hero01.LoadFromFile( "Hero01.png" ); Hero02.LoadFromFile( "Hero02.png" ); } void Hero::SetSprite() { Hero0.SetPosition( 200, 200 ); Hero0.SetImage( Hero01 ); } void Hero::DrawHero() { Okno1.Draw( Hero0 ); }
w pliku glownym mam #include<sfml/system.hpp> #include<sfml/window.hpp> #include<sfml/graphics.hpp>
#include "Mouse.cpp" #include "Hero.hpp"
#include <iostream> using namespace std;
int main() { Hero Hero1; Hero1.SetImage(); Hero1.SetSprite(); int IsHeroSelected = 0; sf::Vector2f GoTo( 0, 0 ); sf::Vector2f MousePosition, BasicPositionHero1( 100, 100 ); bool MouseLeft = 0, MouseRight = 0; int Chapter = 0, Mission = 1, Map = 1; sf::Event Koniec; sf::RenderWindow Okno( sf::VideoMode( 1024, 768, 32 ), "SFML Graphics", sf::Style::Fullscreen ); Okno.SetFramerateLimit( 60 ); Kajko.Okno1 = & Okno; while( Okno.IsOpened() ) { while( Okno.GetEvent( Koniec ) ) { if( Koniec.Type == sf::Event::KeyPressed && Koniec.Key.Code == sf::Key::F1 ) Okno.Close(); } MouseF( Okno, MousePosition, MouseLeft, MouseRight ); Okno.Clear(); Hero1.DrawHero(); Okno.Display(); } return 0; }
chodzi mi o to jak przekazac Hero1.Okno1=Okno ? aby rysowac sprite? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-31 13:30:52 Wywal z klasy Hero okno i w metodzie rysującej aktora odbieraj okno poprzez referencję tudzież wskaźnik. |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 19:03:12 void Hero::DrawHero(sf::RenderWindow &Okno1) { Okno1.Draw( Hero0 ); }
Wyskakuje mi blad, jak uzyc wskaznika? |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 19:13:07 dzieki Mrovqa dziala |
|
Mrovqa |
» 2012-12-31 19:14:04 Jaki błąd? Wklej. Przy wywołaniu podałeś ten parametr? spóźniłem się ;)
|
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 22:08:32 A jak zrobic przewijana mape? Chce zrobic duza mape 2048x 1536 i chce aby mozna zobaczyc tylko 1024x768 i aby mozna przewijac mape jak sie bedzie ludek poruszal. |
|
Jurek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 22:22:31 Znalazlem |
|
« 1 » 2 |