Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Definicja okna w klasie

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-06 01:52
Autor Wiadomość
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Definicja okna w klasie
» 2012-12-31 00:15:44
Mam plik w ktorym deklaruje klas oraz co mozna zrobic z klasa czyli funkcje
w pliku glownym tworze obiekt i nie moge go wyswietlic bo nie wiem jak przekazac sf::RenderWindow &Okno do klasy aby rysowac sprite na ekranie

P-72480
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-31 00:26:54
w jednym pliku mam
C/C++
#include<sfml/system.hpp>
#include<sfml/window.hpp>
#include<sfml/graphics.hpp>
#include<iostream>
class Hero
{
public:
    sf::Image Hero01, Hero02;
    sf::Sprite Hero0;
    sf::RenderWindow Okno1;
    void SetImage();
    void SetSprite();
    void DrawHero();
private:
};

void Hero::SetImage()
{
    Hero01.LoadFromFile( "Hero01.png" );
    Hero02.LoadFromFile( "Hero02.png" );
}
void Hero::SetSprite()
{
    Hero0.SetPosition( 200, 200 );
    Hero0.SetImage( Hero01 );
}
void Hero::DrawHero()
{
    Okno1.Draw( Hero0 );
}
w pliku glownym mam
C/C++
#include<sfml/system.hpp>
#include<sfml/window.hpp>
#include<sfml/graphics.hpp>

#include "Mouse.cpp"
#include "Hero.hpp"

#include <iostream>
using namespace std;





int main()
{
   
    Hero Hero1;
    Hero1.SetImage();
    Hero1.SetSprite();
    int IsHeroSelected = 0;
    sf::Vector2f GoTo( 0, 0 );
    sf::Vector2f MousePosition, BasicPositionHero1( 100, 100 );
    bool MouseLeft = 0, MouseRight = 0;
    int Chapter = 0, Mission = 1, Map = 1;
    sf::Event Koniec;
    sf::RenderWindow Okno( sf::VideoMode( 1024, 768, 32 ), "SFML Graphics", sf::Style::Fullscreen );
    Okno.SetFramerateLimit( 60 );
    Kajko.Okno1 = & Okno;
    while( Okno.IsOpened() )
    {
       
        while( Okno.GetEvent( Koniec ) )
        {
            if( Koniec.Type == sf::Event::KeyPressed && Koniec.Key.Code == sf::Key::F1 )
                 Okno.Close();
           
        }
       
        MouseF( Okno, MousePosition, MouseLeft, MouseRight );
        Okno.Clear();
        Hero1.DrawHero();
        Okno.Display();
       
    }
    return 0;
}
chodzi mi o to jak przekazac Hero1.Okno1=Okno ? aby rysowac sprite?
P-72481
Mrovqa
» 2012-12-31 13:30:52
Wywal z klasy Hero okno i w metodzie rysującej aktora odbieraj okno poprzez referencję tudzież wskaźnik.
P-72497
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-31 19:03:12
void Hero::DrawHero(sf::RenderWindow &Okno1)
{
    Okno1.Draw( Hero0 );
}

Wyskakuje mi blad, jak uzyc wskaznika?
P-72560
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-31 19:13:07
dzieki Mrovqa dziala
P-72562
Mrovqa
» 2012-12-31 19:14:04
Jaki błąd? Wklej.
Przy wywołaniu podałeś ten parametr?

spóźniłem się ;)
P-72563
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-31 22:08:32
A jak zrobic przewijana mape? Chce zrobic duza mape 2048x 1536 i chce aby mozna zobaczyc tylko 1024x768  i aby mozna przewijac mape jak sie bedzie ludek poruszal.
P-72577
Jurek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-12-31 22:22:31
Znalazlem
P-72578
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona