[Box2D] Jak sprawdzić czy jest kontakt?
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-01 14:11
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 19:26:26 No.. jest? |
|
Mrovqa |
» 2012-12-31 19:39:59 Więc Sprawdzaj czy wskaźniki są !=NULL zanim cokolwiek z nimi zrobisz dalej. |
|
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-12-31 19:49:46 Nie rozumiem tych twórców box2d, idealnie sprawdza ich kod kolizje a nie zrobili jakiegoś bool'a do mówienia o tym czy jakaś kolizja jest... tak taż nie trybi for( b2ContactEdge * ce = bullet->GetContactList(); ce; ce = ce->next ) { if( ce->contact != NULL ) { b2Contact * c = ce->contact; if( c != NULL ) { endit = c->GetFixtureA()->GetBody()->IsBullet(); std::cout << endit << std::endl; } } } |
|
Mrovqa |
» 2012-12-31 21:16:36 Nie pisałem jeszcze w Box2D, ale: c->GetFixtureA()->GetBody()->IsBullet(); każde -> to jest przecież odwołanie się poprzez wskaźnik. |
|
ridic14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-01 14:11:01 bullets.erase( bullets.begin() + i - 1 );
bullets.erase( bullets.begin() + i );
Głupi błąd a znalezienie go zabrało mi dwa dni :? |
|
1 « 2 » |