Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, GLUT] problem z plikiem glut.h

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-02 16:20
Autor Wiadomość
amu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-02 14:38:59
Wkleiłem glut.h do c:/system /system32 /sysWOW64(tę lokalizacji znalazłem gdzieś w necie dla win7(64bit) oraz do folderu z projektem, tam gdzie plik cpp. W main.cpp includuje tak: #include <GL/glut.h>. Nadal mam ten błąd. Wydaje się że Codeblocks widzi plik bo po wyświetleniu błędu otwiera glut.h z lokalizacji MinGW/include/GL.

Poniżej zrzut z moich ustawień linkera:

P-72699
Mike148
» 2013-01-02 14:54:20
Dodaj na początku
C/C++
#if defined(_WIN32) || defined(_WIN64)
#include <windows.h>
#endif
P-72703
amu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-02 14:56:37
działa dziękuję. A mógłbyś mi wytłumaczyć co zrobiłem? I jak dodawać w treści posta boxy do kodu?
P-72704
MeGameOne
» 2013-01-02 15:00:08
Jak napiszesz kod to samo sie zrobi:-)
P-72707
Mike148
» 2013-01-02 15:04:50
Prawdopodobnie problem wynika z tego, że gdzieś potrzebny jest plik windows.h. Możliwe, że wymaga go glut.

Co do kodu :
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/Podstawy/Wstawianie-kodu-zrodlowego/220

I ogólnie formatowanie postów :
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/169
P-72711
pekfos
» 2013-01-02 15:29:08
I ogólnie formatowanie postów :
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/169
Też możesz się z tym zapoznać ;)
P-72714
Mike148
» 2013-01-02 16:20:57
Chodzi ci o to że mi się nie chce czasem formatować linków ? Wiem, lenistwo ;)
P-72719
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2