[C++, SDL] Automatyczne zmienianie obrazków
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-07 18:43
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, SDL] Automatyczne zmienianie obrazków » 2013-01-04 19:47:15 Witam wszystkich po raz kolejny. Jestem ciekaw czy można zrobić coś takiego, żeby obraz się aktualizował, a nie wyświetlał cały czas jeden obraz od włączenia programu. Jeśli ktoś nie zbyt rozumie o co mi chodzi, to proszę pisać. Pozdrawiam |
|
xevuel |
» 2013-01-04 19:53:47 Podaj używane biblioteki, napisz krótki przykład. I popraw temat, bo nie mam pojęcia co windowsowa struktura przechowująca informacje o czasie ma wspólnego z wyświetlaniem obrazu. |
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 19:59:01 |
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 20:18:29 To pomoże mi ktoś??? |
|
DejaVu |
» 2013-01-04 20:25:03 Tekstura * dajTeksture( int licznik ) { switch(( licznik / 100 ) % 5 ) { case 0: return dajTeksture( "blabla1.bmp" ); case 1: return dajTeksture( "blabla2.bmp" ); case 2: return dajTeksture( "blabla3.bmp" ); case 3: return dajTeksture( "blabla4.bmp" ); case 4: return dajTeksture( "blabla5.bmp" ); default: return dajTeksture( "blabla6.bmp" ); } } |
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 20:35:32 Spróbuję tego, ale wątpię że to zadziała. |
|
MeGameOne Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-04 20:46:35 to niepomogło |
|
pekfos |
» 2013-01-04 20:48:22 Całe szczęście, że wiemy co teraz dzieje się w twoim kodzie i jak Ci pomóc.. |
|
« 1 » 2 3 4 |