Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, SDL] Automatyczne zmienianie obrazków

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-07 18:43
Autor Wiadomość
MeGameOne
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, SDL] Automatyczne zmienianie obrazków
» 2013-01-04 19:47:15
Witam wszystkich po raz kolejny. Jestem ciekaw czy można zrobić coś takiego, żeby obraz się aktualizował, a nie wyświetlał cały czas jeden obraz od włączenia programu. Jeśli ktoś nie zbyt rozumie o co mi chodzi, to proszę pisać.
Pozdrawiam
P-72917
xevuel
» 2013-01-04 19:53:47
Podaj używane biblioteki, napisz krótki przykład. I popraw temat, bo nie mam pojęcia co windowsowa struktura przechowująca informacje o czasie ma wspólnego z wyświetlaniem obrazu.
P-72918
MeGameOne
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-04 19:59:01
P-72919
MeGameOne
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-04 20:18:29
To pomoże mi ktoś???
P-72927
DejaVu
» 2013-01-04 20:25:03
C/C++
Tekstura * dajTeksture( int licznik )
{
    switch(( licznik / 100 ) % 5 )
    {
    case 0: return dajTeksture( "blabla1.bmp" );
    case 1: return dajTeksture( "blabla2.bmp" );
    case 2: return dajTeksture( "blabla3.bmp" );
    case 3: return dajTeksture( "blabla4.bmp" );
    case 4: return dajTeksture( "blabla5.bmp" );
        default: return dajTeksture( "blabla6.bmp" );
    }
}
P-72931
MeGameOne
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-04 20:35:32
Spróbuję tego, ale wątpię że to zadziała.
P-72936
MeGameOne
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-04 20:46:35
to niepomogło
P-72939
pekfos
» 2013-01-04 20:48:22
Całe szczęście, że wiemy co teraz dzieje się w twoim kodzie i jak Ci pomóc..
P-72940
« 1 » 2 3 4
  Strona 1 z 4 Następna strona