Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Korzystanie z renderwindow.pollEvent

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-14 11:34
Autor Wiadomość
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Korzystanie z renderwindow.pollEvent
» 2013-01-14 02:17:16
Czy jest możliwość korzystania z tej funkcji (i ogólnie z pobierania klawiszy itp.) bez włączonego okna ? Znaczy się wiem, że jest funkcja "setVisible", lecz okno musi być zakliknięte aby to "pollEvent" mogło się wykonywać ...

Jest jakiś sposób, aby okno było niewidoczne i zawsze "zaklikane" ?
P-73893
DejaVu
» 2013-01-14 06:36:11
Nie ma żadnego uzasadnienia, aby taką funkcjonalność robić w aplikacji.
P-73894
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-14 11:17:13
Po prostu na razie mój komunikator jest w formie konsolowej(tworzyłem to w ramach nauki z kursu) i to okienko po prostu przeszkadza :P Znaczy się nie są to nieodwracalne błędy, które wywalają aplikację, ale jednak trzeba mieć zaklikane okienko aby pisać w konsoli :<
P-73900
DejaVu
» 2013-01-14 11:24:36
To nie uruchamiaj okna SFML i używaj funkcji konsoli do wczytywania tekstu.
P-73902
Wasilek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-14 11:34:46
[C++] Wczytywanie klawisza bez zatrzymywania programu

"Nie używa się funkcji typu getch() w aplikacji SFML. Musisz używać rozwiązań dedykowanych dla SFML-a." - Twoje słowa :D

Chyba, że ewentualnie chodziło ci o coś innego w "używaj funkcji konsoli" jeżeli tak to powiedz coś więcej o tym :) Oczywiście jakbyś mógł :P
P-73904
« 1 »
  Strona 1 z 1