[SFML 2.0] Korzystanie z renderwindow.pollEvent
Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-14 11:34
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Korzystanie z renderwindow.pollEvent » 2013-01-14 02:17:16 Czy jest możliwość korzystania z tej funkcji (i ogólnie z pobierania klawiszy itp.) bez włączonego okna ? Znaczy się wiem, że jest funkcja "setVisible", lecz okno musi być zakliknięte aby to "pollEvent" mogło się wykonywać ...
Jest jakiś sposób, aby okno było niewidoczne i zawsze "zaklikane" ? |
|
DejaVu |
» 2013-01-14 06:36:11 Nie ma żadnego uzasadnienia, aby taką funkcjonalność robić w aplikacji. |
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-14 11:17:13 Po prostu na razie mój komunikator jest w formie konsolowej(tworzyłem to w ramach nauki z kursu) i to okienko po prostu przeszkadza :P Znaczy się nie są to nieodwracalne błędy, które wywalają aplikację, ale jednak trzeba mieć zaklikane okienko aby pisać w konsoli :< |
|
DejaVu |
» 2013-01-14 11:24:36 To nie uruchamiaj okna SFML i używaj funkcji konsoli do wczytywania tekstu. |
|
Wasilek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-01-14 11:34:46 [C++] Wczytywanie klawisza bez zatrzymywania programu"Nie używa się funkcji typu getch() w aplikacji SFML. Musisz używać rozwiązań dedykowanych dla SFML-a." - Twoje słowa :D Chyba, że ewentualnie chodziło ci o coś innego w "używaj funkcji konsoli" jeżeli tak to powiedz coś więcej o tym :) Oczywiście jakbyś mógł :P |
|
« 1 » |