Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 1.6]Problem z wyswietlaniem zmiennej string

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-14 18:21
Autor Wiadomość
Menos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 1.6]Problem z wyswietlaniem zmiennej string
» 2013-01-14 15:21:53
Mam problem z wyswietlaniem zmiennej string z klasy oto kod:

C/C++
#include "PytanieText.h"
#include <sstream>
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <string>
PytanieText::PytanieText( string pytanie, int dobra_odpowiedz )
    : Pytanie( dobra_odpowiedz )
{
    this->dobra_odpowiedz = dobra_odpowiedz;
    this->pytanie = pytanie;
}

PytanieText::~PytanieText()
{
    //dtor
}
string PytanieText::get_tresc()
{
    return string( pytanie );
}
PytanieText.h

C/C++
#ifndef PYTANIETEXT_H
#define PYTANIETEXT_H
#include "Pytanie.h"
#include <sstream>
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <string>


class PytanieText
    : public Pytanie
{
public:
    PytanieText( string pytanie, int dobra_odpowiedz );
    ~PytanieText();
    string get_tresc();
protected:
   
private:
    int dobra_odpowiedz;
    string pytanie;
   
};

#endif // PYTANIETEXT_H


Kolokwium.cpp
C/C++
#include "Kolokwium.h"
#include <iostream>
#include <sstream>
#include <cstdlib>
#include <string>

using namespace std;
using namespace sf;

Kolokwium::Kolokwium()
{
    cout << "jest kolokwium" << endl;
    dodaj_pytania();
   
   
}

Kolokwium::~Kolokwium()
{
   
}
bool Kolokwium::odpowiadaj( Gracz * gracz, RenderWindow & Okno )
{
   
   
    //int pytanie;
    //pytanie=losuj_pytanie();
    wyswietl_pytanie( Okno );
   
    return 1;
}


void Kolokwium::dodaj_pytania()
{
    PytanieText pyt_1( "dupa", 1 );
    v_pytan.push_back( & pyt_1 );
    cout << "Dodalem pytanie" << endl;
    PytanieText pyt_2( "dupa2", 1 );
    v_pytan.push_back( & pyt_2 );
    cout << "Dodalem pytanie" << endl;
   
    PytanieText pyt_3( "dupa3", 1 );
    v_pytan.push_back( & pyt_3 );
    cout << "Dodalem pytanie" << endl;
   
   
   
}
int Kolokwium::losuj_pytanie()
{
    int wielkosc_wektora = v_pytan.size();
    cout << "ilosc: " << wielkosc_wektora;
    int nr = rand() % wielkosc_wektora;
    cout << "Wylosowalem " << nr << endl;
    return nr;
}
void Kolokwium::wyswietl_pytanie( RenderWindow & Okno )

{
    String pytania;
    stringstream SSpytania;
   
   
   
   
    cout << "wielkosc " << v_pytan.size();
    vector < PytanieText *>::iterator i;
    for( i = v_pytan.begin(); i != v_pytan.end(); i++ )
    {
        cout << "przegladam wektor" << endl;
        cout <<( * i )->get_tresc();
       
    }
   
    //SSpytania<<"dupa";
   
    pytania.SetText( "FPS: " + SSpytania.str() );
   
   
    //SSspryt<< gracz->get_spryt();
    //spryt.SetText("Spryt: "+ SSspryt.str() );
   
    Okno.Draw( pytania );
    Okno.Display();
    Okno.Clear();
    SSpytania.str( "" );
   
}

Kolokwium.h
C/C++
#ifndef KOLOKWIUM_H
#define KOLOKWIUM_H
#include "WindowManager.h"
#include "Pytanie.h"
#include "PytanieText.h"
#include "PytanieObrazkowe.h"
#include <vector>
#include <iostream>

class Kolokwium
{
public:
    Kolokwium();
    ~Kolokwium();
    bool odpowiadaj( Gracz * gracz, RenderWindow & Okno );
    void wyswietl_pytanie( RenderWindow & Okno );
private:
   
    vector < PytanieText *> v_pytan;
    void dodaj_pytania();
    int losuj_pytanie();
   
   
};

#endif // KOLOKWIUM_H
 I przy przegladaniu wektora program nie moze pograc zmiennej string z innej klasy.. i nie wiem dlaczego...
P-73931
crash
» 2013-01-14 18:21:45
Nie brakuje czegoś w zaprezentowanym przez Ciebie kodzie? Jak kompilować be funkcji main() ?
P-73953
« 1 »
  Strona 1 z 1