Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Instalacja na Code::Blocks 12

Ostatnio zmodyfikowano 2013-01-31 19:10
Autor Wiadomość
polskiesmaki
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Instalacja na Code::Blocks 12
» 2013-01-19 11:46:53
Juz sily nie mam caly dzien siedze i nic mam najnowsza wersje Code::Blocks Mingw.

Napisze co robilem :

- Pliki 2.0 wypakowalem do osobnego foldera D:/SFML 2.0 ;
- W projekcie polinkowalem w projects build options dla debug z koncowka -d dla release bez no i globalnie to :


   * linker settings >> other linker options:

     -static
     -static-libgcc
     -static-libstdc++

   * w search directories:

     - w compiler include
     - w linker   lib

- pliki .dll z SFML 2.0/bin przekopiowalem do folderu z aplikacja
- w build targets wybralem dla debug i release GUI application

Kod sie kompiluje bez bledow ale jak wlaczam aplikacja pojawia sie te standardowe okienko na moze 0.001 sec no doslownie mignie i tyle z mojej aplikacji.

Macie jakies pomysly co zrobic ?
P-74382
kubawal
» 2013-01-19 12:05:18
Daj kod.
Wstaw go w [cpp]...[/cpp].
P-74383
polskiesmaki
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-01-19 12:08:16
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <cmath>

int main()
{
    sf::RenderWindow okno( sf::VideoMode( 320, 240 ), "Kurs SFML 2.0 - http://cpp0x.pl" );
    sf::Clock stoper;
    while( okno.isOpen() )
    {
        sf::Event event;
        while( okno.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == sf::Event::Closed )
                 okno.close();
           
        } //while
        okno.clear();
       
        sf::CircleShape ksztalt( std::sin( stoper.getElapsedTime().asSeconds() ) * okno.getSize().y / 8 + okno.getSize().y / 4 );
        ksztalt.setOrigin( sf::Vector2f( ksztalt.getRadius(), ksztalt.getRadius() ) );
        ksztalt.setPosition( okno.getSize().x / 2.0f, okno.getSize().y / 2.0f );
        ksztalt.setFillColor( sf::Color::Yellow );
        okno.draw( ksztalt );
       
        okno.display();
    } //while
    return 0;
}
P-74384
ligras
» 2013-01-31 01:07:14
Podłączam się pod pytanie - identyczna sytuacja.
P-75431
DejaVu
» 2013-01-31 01:57:37
Paczki, które są na stronie SFML-a działają pod kompilatorem dostarczonym z wersją Code::Blocks 10, a nie Code::Blocks 12 :) Taki temat już był na forum i sam z ciekawości zainstalowałem C::B 12, aby potwierdzić bądź obalić opisany w pierwszym poście problem :)
P-75432
Mrovqa
» 2013-01-31 19:10:14
Całkiem niedawno był temat właśnie o instalacji SFML 2.0 pod CB 12.11. Był tam nawet link do postu na forum SFMLa, gdzie to pewien użytkownik zamieścił odpowiednie buildy, w tym ten, którego potrzebuje autor tego tematu :) Jest też druga opcja - można samemu ściągnąć źródła z oficjalnego repo i samemu skompilować :)
P-75479
« 1 »
  Strona 1 z 1