[C++] irrlicht (setTarget)
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-06 20:39
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++] irrlicht (setTarget) » 2013-02-06 19:24:41 Witam wszystkich; jestem ciekawy czy obiekty mogą mieć cel do którego się będą odwracały. mam taki mały algorytm, aby po podejściu do obiektu on szedł za mną (atakował mnie) :D. ale nie mam pojęcia jak zrobić to by odwracał się w moją stronę ponieważ setTarget() nie działa; część kodu: mobX = kam_pos.X - an_pos.X; mobZ = kam_pos.Z - an_pos.Z;
if( an ) { if(( mobX > - 150 && mobX < 150 ) &&( mobZ > - 150 && mobZ < 150 ) ) { if( kam_pos.X > an_pos.X ) { an_pos.X++; an->setPosition( an_pos ); } if( kam_pos.X < an_pos.X ) { an_pos.X--; an->setPosition( an_pos ); } if( kam_pos.Z > an_pos.Z ) { an_pos.Z++; an->setPosition( an_pos ); } if( kam_pos.Z < an_pos.Z ) { an_pos.Z--; an->setPosition( an_pos ); } } if(( mobX > - 15 && mobX < 15 ) &&( mobZ > - 15 && mobZ < 15 ) ) { return 0; } }
z góry dzięki za odpowiedzi |
|
RazzorFlame |
» 2013-02-06 20:03:01 Chodzi ci o to żeby cel1 obracał się w strone cel2? Zapewne będziesz potrzebował trygonometrii (ba! napewno) |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-06 20:11:40 może ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić bo jakoś wymiękam[za dużo chcę zrobić naraz], jeśli nikt mi nie pomoże to trudno, może jutro coś wykombinuję :D pozdro |
|
RazzorFlame |
» 2013-02-06 20:26:59 Synek, to są zwykłe obliczenia. Nikt ci tu gotowca nie da a nawet jeśli to nie wyciągniesz nic z tego. Dostałeś już odpowiedź. Wiesz co to trygonometria? Jeśli tak to powinieneś dać sobie świetnie rade. Ja miałem wielkie problemy ze zrozumieniem trygonometrii co wiele osób na tym forum potwierdzi a ty sądze że jesteś starszy ode mnie i masz matme w szkole na wyższym poziomie. Ja yestem w 1Gim |
|
megatron Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-02-06 20:39:26 no jestem trochę starszy :D z tą trygonometrią ale dzisiaj już nie mam czasu więc zostawię to na jutro; THX za odpowiedzi pozdrawiam |
|
« 1 » |