OPENGL - Myszka i inne.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-02-11 15:47
Piciupol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OPENGL - Myszka i inne. » 2013-02-10 18:53:29 Witam, jestes prawie calkowitym zoltodziobem w OpenGL, stworzylem takie kolo na linkach ktora w zaleznosci od ruchu myszki wspina sie w gore badz spada, ale mam taki problem ze nie wiem w ktorym miejscu w kodzie i w jaki sposob umiescic fragment ktory by obnizal automatycznie wysokosc na jakiej zawieoszone jest kolo w momencie gdy zaden przycisk myszki nie bylby wcisniety. Tutaj fragment kodu : void MouseButton( int button, int state, int x, int y ) { if( button == GLUT_LEFT_BUTTON ) { button_state = state; if( state == GLUT_DOWN ) { button_x = x; button_y = y; } } else button_state = state; }
void MouseMotion( int x, int y ) { if( button_state == GLUT_DOWN ) { button_x = x; rotatex -= 30 *( top - bottom ) / glutGet( GLUT_WINDOW_HEIGHT ) *( button_y - y ); if( button_y > y ) zmiana = 60.00 *( top - bottom ) / glutGet( GLUT_WINDOW_HEIGHT ) *( button_y - y ); else zmiana = 60.00 *( top - bottom ) / glutGet( GLUT_WINDOW_HEIGHT ) *( y - button_y ); button_y = y; poziom += zmiana / 50.00; if( poziom <- 10.00 ) poziom =- 10.00; if( poziom > 0.00 ) poziom = 0.00; gora = 0 - poziom; glutPostRedisplay(); } else { zmiana = - 1; poziom += zmiana / 50.00; glutPostRedisplay(); }
W tym momencie to co mam w elsew funkcji MoseMotion w ogole nie dziala i jest bez znaczenia, dlaczego ? |
|
DejaVu |
» 2013-02-10 21:15:55 Polecam przesadzić się z czystego OpenGL-a na SFML 2.0. SFML używa bibliotekę OpenGL do renderowania. Obsługa myszy nawet w SFML-u nie jest lekkim zadaniem, więc... w czystym OpenGL-u i WinAPI będziesz musiał znacznie więcej się napracować. W każdym razie: http://www.cplusplus.com/forum/beginner/25826/ |
|
m4tx |
» 2013-02-11 15:47:28 w czystym OpenGL-u i WinAPI |
Ale on chyba GLUT-a używa a nie WinAPI :) |
|
« 1 » |