« Kurs Irrlicht, C++, kurs »
Biblioteka do tworzenia gier 3D. (kurs)
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Kurs Irrlicht, C++

[kurs] Biblioteka do tworzenia gier 3D.

Opis szczegółowy

Irrlicht jest zaawansowanym silnikiem graficznym wykorzystywanym do tworzenia gier 3D. Zaletą tej biblioteki jest wieloplatformowość i cena - biblioteka Irrlicht jest darmowa.

Celem tego kursu jest przestawienie możliwości bibioteki Irrlicht - od utworzenia okna 3D poprzez obsługę urządzeń wejściowych (klawiatura, mysz) aż do pierwszej gotowej aplikacji 3D.

Wykaz elementów dowiązanych

1. Instalacja (lekcja)
Rozdział 1. Opis instalacji biblioteki.
Rozdział 2. Jak utworzyć okno, zapewnić synchronizację i wybrać tryb pełnoekranowy.
Rozdział 3. Obsługiwane formaty plików, wczytywanie modelu md2, kamera typu FPS, zasięg widzenia, orbót, rotacja i przemieszczenie.
Rozdział 4. Obsługa klawiatury, sterowanie obiektem na scenie.
Rozdział 5. Wczytywanie sceny i jej wyświetlanie.
Rozdział 6. Optymalizacja poprzez duplikowanie modeli i przykład zastosowania.