[Allegro]Wczytywanie animacji dla żądanego przycisku.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-14 12:55
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-13 19:48:57 Zaiste, zasłania, ale o tym wiedziałem. Pytanie brzmi jak to zrobić, żeby przy poruszaniu WSAD normalnie wyświetlało się chodzenie, a dopiero przy wciśnięciu ALT'a uruchamiała się animacja. |
|
pekfos |
» 2013-08-13 20:15:13 else? |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-14 09:21:19 A gdzie niby to else miałoby się pojawić? |
|
pekfos |
» 2013-08-14 09:25:14 Jeśli wciśnięty alt, rysuj animację, jeśli nie, rysuj coś tam innego. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-14 09:40:57 Ależ przecież tak mam napisane w moim kodzie. else if( key[ KEY_ALT ] ) - wyświetlaj poszczególne klatki animacji. Jeśli coś jest źle, to popraw mnie na przykładzie fragmentu kodu. |
|
pekfos |
» 2013-08-14 09:44:10 Przecież napisałem, jak to powinno działać.. |
|
Bajt Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-14 10:37:19 Czyli co tak naprawdę jest niepoprawnie w moim kodzie? Przecież jest jasno napisane: jeżeli klawisz jest równy ALT, wyświetl 3 klatki animacji. Jeżeli jest równy A i D, przesuń ludzika o 4 piksele. Następnie załaduj do bufora to wszystko i wyświetl na ekranie. |
|
pekfos |
» 2013-08-14 11:39:05 Podaj aktualny kod. |
|
1 « 2 » 3 |