Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro]Wczytywanie animacji dla żądanego przycisku.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-14 12:55
Autor Wiadomość
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-13 19:48:57
Zaiste, zasłania, ale o tym wiedziałem. Pytanie brzmi jak to zrobić, żeby przy poruszaniu WSAD normalnie wyświetlało się chodzenie, a dopiero przy wciśnięciu ALT'a uruchamiała się animacja.
P-90204
pekfos
» 2013-08-13 20:15:13
else?
P-90214
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-14 09:21:19
A gdzie niby to else miałoby się pojawić?
P-90243
pekfos
» 2013-08-14 09:25:14
Jeśli wciśnięty alt, rysuj animację, jeśli nie, rysuj coś tam innego.
P-90244
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-14 09:40:57
Ależ przecież tak mam napisane w moim kodzie.
else if( key[ KEY_ALT ] )
 - wyświetlaj poszczególne klatki animacji. Jeśli coś jest źle, to popraw mnie na przykładzie fragmentu kodu.
P-90245
pekfos
» 2013-08-14 09:44:10
Przecież napisałem, jak to powinno działać..
P-90246
Bajt
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-14 10:37:19
Czyli co tak naprawdę jest niepoprawnie w moim kodzie? Przecież jest jasno napisane: jeżeli klawisz jest równy ALT, wyświetl 3 klatki animacji. Jeżeli jest równy A i D, przesuń ludzika  o 4 piksele. Następnie załaduj do bufora to wszystko i wyświetl na ekranie.
P-90247
pekfos
» 2013-08-14 11:39:05
Podaj aktualny kod.
P-90250
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona